Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg satte inn spiral i september 1999 og har siden hatt brun utflod en drøy uke før mens og en drøy uke etter mens. Jeg har var hos lege i mai 2000 pga av dette og ble da satt på en 3 måneders hormonkur for å få syklusen i normalt gjenge igjen. Var da litt bedre i ca. to måneder, men er nå tilbake til det det var igjen. Jeg føler at jeg går med mensen i tre uker i strekk. Dårlig sexliv blir det også, så sjelden at det nesten ikke er nødvendig å ha spiralen der. Er det noe jeg kan gjøre eller må den bare fjernes? Jeg har ikke råd til å sette inn hormonspiral, det var nemlig det legen rådet meg til hvis jeg ikke ble "bedre".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18108-spiral-og-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Det er ganske vanlig med spiral at man blør litt før og etter. Jeg tror ikke hormonkur hjelper for det. Jeg vil foreslå at du er uten spiralen i et par måneder og så evt får en nye satt opp.

Jeg må spørre igjen, siden det nå har skjedd en forandring. Jeg har siden vi hadde kontakt sist hatt en mens, som jeg var ferdig med 12.02 og to dager med brun utflod igjen. Så var det stopp. Mensen var kortere enn vanlig denne gangen. I går fikk jeg blødninger. Det var ikke den vanlige konsistensen som det er på mens, men som en vanlig blødning (som når du skader deg andre steder på kroppen). Er dette farlig og burde jeg ta ut spiralen NÅ.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18108-spiral-og-utflod/#findComment-87587
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...