Gå til innhold

Mer om bilkjøring

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Hvis dama sier at hun vil kjøre, eller strener hen mot venstre side av bilen. Hvordan reagerer mannen da?

Hvis han sier nei, sier dere ok uten å mukke eller "forlanger" dere å kunne kjøre "for en gangs skyld".

skorpionfisken
Skrevet

Jeg liker faktisk å være passasjer jeg.

Men jeg kjører gjerne, og er ofte ute og kjører uten mannen. I all slags vær, også snøfokk eller hålkeføre.

Skrevet

Da forlanger jeg å få kjøre "for en gangs skyld".

Gubben hadde kanskje blitt en smule forbausa hvis jeg hadde sagt at jeg ville kjøre, men han hadde garantert godtatt det. Han elsker å kjøre bil, mens jeg ikke har noen som helst følelser rundt det å kjøre bil. Jeg kjører masse bil jeg, men det er kun når mannen min ikke er med. Liker mye bedre å sitte på passasjersiden å lese et blad f.eks.

Skrevet

Jeg liker faktisk å være passasjer jeg.

Men jeg kjører gjerne, og er ofte ute og kjører uten mannen. I all slags vær, også snøfokk eller hålkeføre.

Jeg liker også å være passasjer, men det gjør også mannen min, og derfor deler vi nokså likt.

Hvis jeg strener til høyresida uten å ha spurt om det er OK at han kjører denne gangen, får jeg nok ofte høre det! *S*

Jeg kan strene til venstresida så mye jeg vil uten å få en kommentar.

Gjest sånn har vi det
Skrevet

Hos oss er det jeg som kjører hvis vi bruker min bil, og han kjører hvis vi bruker hans. Det er hipp som happ hvilken bil vi kjører når vi kjører sammen - den som står lettest tilgjengelig. Like store biler omtrent, og barnesete i begge.

Skrevet

Da forlanger jeg å få kjøre "for en gangs skyld".

Gubben hadde kanskje blitt en smule forbausa hvis jeg hadde sagt at jeg ville kjøre, men han hadde garantert godtatt det. Han elsker å kjøre bil, mens jeg ikke har noen som helst følelser rundt det å kjøre bil. Jeg kjører masse bil jeg, men det er kun når mannen min ikke er med. Liker mye bedre å sitte på passasjersiden å lese et blad f.eks.

Samme som togli, med unntak av lesingen.

Skrevet

Mannen min er bare glad til, så akkurat det har vi ikke som noe problem med hos oss.

Skrevet

Han ville jo aldri sagt nei, da.

Men han stusser kanskje litt.

Skrevet

Så mye du lurer på angående bilkjøring, da!

Hvordan er det hos dere, eller du singel?

Kan nesten få mistanke om at du er en mann som lurer på om det er ok å nekte kona si å kjøre "gliset"...

petter smart
Skrevet

Det kommer an på lengden på turen. Er det bare til butikken er det like greit å bare sitte på og kunne slappe av.

Er det derimot en langtur så blir det fort veldig kjedelig å sitte på.

Men siden bilen er min så bestemmer heldigvis jeg :-)

Gjest Astral
Skrevet

Jeg bruker bilen mest til vanlig, og siden bilen er hans, så kjører han som oftest når vi skal til butikken f.eks. På langtur derimot, bytter vi på, og kjører 50/50 hver.

Skrevet

Jeg kan ikke fordra å kjøre bil så jeg overlater bilen min til alle som har lappen, i hvert fall de som jeg synes kan kjøre.

Skrevet

Da hadde han bare blitt glad.

Jeg bruker å si at jeg kjører så mye til daglig at jeg er litt lei av å kjøre bil.... den funker bra.

Skrevet

Samme som togli, med unntak av lesingen.

Ja, for du hører på radio, ikke sant? *blæh*

;-)

Skrevet

Ja, for du hører på radio, ikke sant? *blæh*

;-)

Jepp. Musikk må til.

Når jeg kjører alene, eller med snuppa i bilen, har vi det høyt og sitter og synger med. hehe ganske morsomt egentlig. :-p

Skrevet

Jepp. Musikk må til.

Når jeg kjører alene, eller med snuppa i bilen, har vi det høyt og sitter og synger med. hehe ganske morsomt egentlig. :-p

Du husker kanskje at jeg ikke har særlig glede av radio? Derav den "blæh'en" ;-)

Men vi synger altså i bilen vi også. Ungene er ikke gamle nok til å bli flau over moderns sangstemme. De synes jeg synger sååå pent, men de er kjappe til å legge til:"for å være døv" *hehe*

Skrevet

Du husker kanskje at jeg ikke har særlig glede av radio? Derav den "blæh'en" ;-)

Men vi synger altså i bilen vi også. Ungene er ikke gamle nok til å bli flau over moderns sangstemme. De synes jeg synger sååå pent, men de er kjappe til å legge til:"for å være døv" *hehe*

Har du vært hørende tidligere siden du kan synge?

Jeg kjenner ingen døve, men innbiller meg at det må være utrolig vanskelig å lære å synge hvis man aldri har hatt hørsel?

Skrevet

Åja, det husket jeg faktisk ikke da jeg svarte. *klaske seg på pannen*

:)

Skrevet

Hos oss vil begge helst _ikke_ kjøre.

Som regel er det jeg som kjører.

Skrevet

Har du vært hørende tidligere siden du kan synge?

Jeg kjenner ingen døve, men innbiller meg at det må være utrolig vanskelig å lære å synge hvis man aldri har hatt hørsel?

Nei, har alltid vært døv, men oppfatter lyder ved hjelp av høreapparater. Jeg kan til en viss grad også oppfatte tonefall gjennom apparatene, så der kommer nok syngingen inn. Men jeg synger ikke spesielt vakkert altså ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...