Gå til innhold

Mer om bilkjøring

Anbefalte innlegg

matildes mor
Skrevet

Hos oss er det om å gjøre å komme seg fortest ut i bilen:-) Den som må låse ytterdøra blir dermed passasjer!!

Kort turer og langturer.

Men hos oss er begge yrkessjåfører og ingen av oss liker å sitte i passasjer setet.......

Skrevet

Nei, har alltid vært døv, men oppfatter lyder ved hjelp av høreapparater. Jeg kan til en viss grad også oppfatte tonefall gjennom apparatene, så der kommer nok syngingen inn. Men jeg synger ikke spesielt vakkert altså ;-)

:)

Det er det flere som ikke gjør!

Jeg sang mye for barna mine helt til de ble ca 5 år. Da fikk jeg klar beskjed om at jeg sang så stygt at de ikke ville høre på. Så nå bare leser jeg for dem...

Skrevet

:)

Det er det flere som ikke gjør!

Jeg sang mye for barna mine helt til de ble ca 5 år. Da fikk jeg klar beskjed om at jeg sang så stygt at de ikke ville høre på. Så nå bare leser jeg for dem...

:-)

Nå er jo jeg i den heldige situasjon at jeg kan skylde på døvheten når det gjelder sangstemmen. Jeg prøver nemlig å innbille meg at jeg egentlig, sånn innerst inne, er meeeget musikalsk ;o)

Skrevet

Nå er jo jeg i den heldige situasjon at jeg kan skylde på døvheten når det gjelder sangstemmen. Jeg prøver nemlig å innbille meg at jeg egentlig, sånn innerst inne, er meeeget musikalsk ;o)

He he, nå var du morsom :o)

Skrevet

He he, nå var du morsom :o)

For en gangs skyld... ;-)

Skrevet

Ja, men det kan det da vel hende at du er :)

En veninne av meg som lever av å spille et instrument hevdet tidligere at alle er musikaslke.

Hun hevder ikke det mer, etter å ha hørt meg synge ;)

Men du kan jo tilhøre det store, musikalske flertall, selv om du har en skade på hørselen!

Skrevet

Ja, men det kan det da vel hende at du er :)

En veninne av meg som lever av å spille et instrument hevdet tidligere at alle er musikaslke.

Hun hevder ikke det mer, etter å ha hørt meg synge ;)

Men du kan jo tilhøre det store, musikalske flertall, selv om du har en skade på hørselen!

Jepp, satser på det ;-)

Gjest raleigh
Skrevet

Så mye du lurer på angående bilkjøring, da!

Hvordan er det hos dere, eller du singel?

Kan nesten få mistanke om at du er en mann som lurer på om det er ok å nekte kona si å kjøre "gliset"...

Skrevet

Jepp, satser på det ;-)

Det finnes jo døve musikere. Jeg husker jeg så et program om en døv cellist (tror jeg det var), det gikk visst bra det.

Skrevet

Det finnes jo døve musikere. Jeg husker jeg så et program om en døv cellist (tror jeg det var), det gikk visst bra det.

Beethoven var døv! :)

Skrevet

Jeg har til og med spilt blokkfløyte (solo) på bedehuset som liten jeg! Det burde jammen meg kvalifisere til en forside i VG *ler*

Noen sanger på piano kan jeg også, men noter er et must da!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...