Gå til innhold

På vg.no akkurat...

Anbefalte innlegg

Gjest Anti-sympatisør
Skrevet

... svarer Reidar fra "Fagerstrand" på spørsmål.

Men de tar ikke inn kritiske spørsmål i særlig grad, så det er bare ren halleluja-stemning der.

Er det kun ros som aksepteres i slike spørre-greier?

Gjest nickless
Skrevet

Ros nei? Tor Milde fra Idol fikk jo så det suste for ørene på han!

Kanskje Reidar kan selv sortere ut det han vil svare på, han virker jo frynsete i nervene.

Gjest Anti-sympatisør
Skrevet

Ros nei? Tor Milde fra Idol fikk jo så det suste for ørene på han!

Kanskje Reidar kan selv sortere ut det han vil svare på, han virker jo frynsete i nervene.

Prøvde å sende inn spørsmål om både avlyttingsutstyret og om gråtinga hans, men ingenting kom med. Og nå har han gitt seg.

Usannsynlig usympatisk figur!

Gjest Vanity
Skrevet

Ja, det virker sånn!!

I BigBrother svarer de også på slike chatter, men kun på positive spørsmål og "jeg-digger-deg"-kommentarer. Selv om VELDIG mange har imot vedkommende.

Så det kan være at de kanskje blir skånet for de verste og styggeste spørsmålene.

Kan tenke meg at Reidar har fått MANGE stygge spørsmål og kommentarer i hvert fall! :-)

Gjest krepsa
Skrevet

Tror vedkommende selv kan velge ut hvilke spørsmål han vil svare på.

Og da er det sikkert greit å hoppe over kritiske spørsmål.

Gjest papirtiger
Skrevet

Stusset faktisk på det samme selv. Tror de sensurer.

Jeg er en annen
Skrevet

Hva er Fagerstrand? Hvem er Reidar?

ShitDiddelyDo
Skrevet

De kan selv velge hva de svarer på. De får tusenvis av spørsmål og plukker ut etter eget ønske.

Gjest nickless
Skrevet

Prøvde å sende inn spørsmål om både avlyttingsutstyret og om gråtinga hans, men ingenting kom med. Og nå har han gitt seg.

Usannsynlig usympatisk figur!

Tipper han klikket det kjapt vekk.

Gjest Persille
Skrevet

De som svarer kan selv velge hvilke spørsmål de vil svare på. Der ligger hele problemet - for folk som er i hardt vær på denne måten, sånn som denne Reidar og sjefen for UPC for noen år siden, evner ikke å se det selv - og mener derfor den type spørsmål ikke er verdt å svare på.

Jeg sendte mail til en redaktør og spurte en gang, og fikk tilbake at han var ganske oppgitt over at "objektet" ikke svare på noen kritiske spørsmål, men at de ikke kunne tvinge dem - bare oppfordre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...