Gjest Anti-sympatisør Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 ... svarer Reidar fra "Fagerstrand" på spørsmål. Men de tar ikke inn kritiske spørsmål i særlig grad, så det er bare ren halleluja-stemning der. Er det kun ros som aksepteres i slike spørre-greier? 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Ros nei? Tor Milde fra Idol fikk jo så det suste for ørene på han! Kanskje Reidar kan selv sortere ut det han vil svare på, han virker jo frynsete i nervene. 0 Siter
Gjest Anti-sympatisør Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Ros nei? Tor Milde fra Idol fikk jo så det suste for ørene på han! Kanskje Reidar kan selv sortere ut det han vil svare på, han virker jo frynsete i nervene. Prøvde å sende inn spørsmål om både avlyttingsutstyret og om gråtinga hans, men ingenting kom med. Og nå har han gitt seg. Usannsynlig usympatisk figur! 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Ja, det virker sånn!! I BigBrother svarer de også på slike chatter, men kun på positive spørsmål og "jeg-digger-deg"-kommentarer. Selv om VELDIG mange har imot vedkommende. Så det kan være at de kanskje blir skånet for de verste og styggeste spørsmålene. Kan tenke meg at Reidar har fått MANGE stygge spørsmål og kommentarer i hvert fall! :-) 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Tror vedkommende selv kan velge ut hvilke spørsmål han vil svare på. Og da er det sikkert greit å hoppe over kritiske spørsmål. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Stusset faktisk på det samme selv. Tror de sensurer. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Hva er Fagerstrand? Hvem er Reidar? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 De kan selv velge hva de svarer på. De får tusenvis av spørsmål og plukker ut etter eget ønske. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Prøvde å sende inn spørsmål om både avlyttingsutstyret og om gråtinga hans, men ingenting kom med. Og nå har han gitt seg. Usannsynlig usympatisk figur! Tipper han klikket det kjapt vekk. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 De som svarer kan selv velge hvilke spørsmål de vil svare på. Der ligger hele problemet - for folk som er i hardt vær på denne måten, sånn som denne Reidar og sjefen for UPC for noen år siden, evner ikke å se det selv - og mener derfor den type spørsmål ikke er verdt å svare på. Jeg sendte mail til en redaktør og spurte en gang, og fikk tilbake at han var ganske oppgitt over at "objektet" ikke svare på noen kritiske spørsmål, men at de ikke kunne tvinge dem - bare oppfordre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.