morsan Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Her logger jeg meg av en stund, og når jeg går inn igjen har ALT blitt blått!!!! (dvs markert som ulest) Grrrrrrr 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Ja, fy filler'n. Du kan jo risikere å gå glipp av noe!!! Skjønner deg godt altså! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 Ja, fy filler'n. Du kan jo risikere å gå glipp av noe!!! Skjønner deg godt altså! ;-) *he he* Ikke akkurat noen livskrise, men ergelig likevel. har ikke opplevd at det har skjedd sånn plutselig før. men men... ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Dakadeja. Har skjedd et par ganger også, mister jo totalt oversikten. 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 Dakadeja. Har skjedd et par ganger også, mister jo totalt oversikten. Og i dag skjedde noe enda merkeligere: det som var lest _før_ det ble blått i går var plutselig ikke blått mer, mens det som jeg leste _etter_ at det ble blått nå hadde blitt blått! *klør seg i hodet og lurer på om jeg har en poltergeist i pc'n* 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Og i dag skjedde noe enda merkeligere: det som var lest _før_ det ble blått i går var plutselig ikke blått mer, mens det som jeg leste _etter_ at det ble blått nå hadde blitt blått! *klør seg i hodet og lurer på om jeg har en poltergeist i pc'n* Neida, det er ikke så rart. Da bare var den i tøysehumør i går, og har nå gått tilbake til sitt gamle jeg og glemt hva den drev på med i går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.