Gjest den glade fraskilte Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mannen min og jeg hadde faktisk sex på den knøttlille hytta vår med svigermor i samme rom 3 meter unna... Må legge til at vi ventet til vi var 99% sikre på at hun sov (tung pust og tendenser til snorking) og at hun er veldig tunghørt på det ene øret. Vi gjorde det veldig diskret: under dyna og minimalt med pusting :-) Virkelig et av glansnummerene våre :-) Jeg hadde sex nede på Akershus festning engang med en asylsøker som er femten år yngre enn meg. Riktignok var vi bak en busk, men noen kan ha sett oss. Dette var sommeren etter at jeg ble skilt og begynte å nyte livet igjen. Dette er et av det herligste og villeste jeg har gjort i mitt liv. Venninna mi i samme situasjon var på nettet og begynte å diskutere med en ung mann. Han kom hjem til henne, de hadde sex og han dro igjen. Tror hun viste fornavnet hans, men er ikke sikker. Synes dette er hakket villere, siden jeg hadde i hvert fall møtt asylsøkeren før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181105-ta-med-hvem-under-f%C3%B8dsel/page/5/#findComment-1227166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.