Gå til innhold

FU: Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Kinelita
Skrevet

1) Hva spiste du til frokost i dag?

2) Var det godt?

3) Hva gjorde den god/ikke god?

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

9

• Lurveline

8

• morsan

5

• Elbereth

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest krepsa
Skrevet

2 tynne skiver med lett leverposte med sprøstekt løk på, et glass biola og et eple.

2) Var det godt?

Ja, det var godt.

Sprøstekt og eple 'piffet' opp frokosten.

Skrevet

Ett Wasa glutenfritt knekkebrød med ei gulostskive på.

2) Var det godt?

Nei, ikke spesielt.

Jeg gadd ikke å gjøre den bedre. Spiser ikke frokost fordi det er godt. Det er et nødvendig onde.

Gjest M.Angelica
Skrevet

To knekkebrød med smøreost!

Veldig godt fordi jeg liker sånn mat..hehe =)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Et knekkebrød med ost og roastbiff, et med ost og skinke og et kokt egg.

Min faste, gode frokost:)

Gjest baremei
Skrevet

Spiste Keso mini(Cottage cheese med 1,5% fett) og banan. + Kaffe.

Ja det var veldig godt-jeg elsker cottage cheese, og sammen med banan smaker den bare enda bedre:) Morgenkaffen MÅ jeg ha..den gir nok mest en psykisk effekt, men...

Gjest Kinelita
Skrevet

Ett Wasa glutenfritt knekkebrød med ei gulostskive på.

2) Var det godt?

Nei, ikke spesielt.

Jeg gadd ikke å gjøre den bedre. Spiser ikke frokost fordi det er godt. Det er et nødvendig onde.

Hm... jeg spør fordi jeg har fått oppgave fra psyk om å finne GOD frokost å spise. Jeg synes som oftest frokosten er sånn passe eller "et nødvendig onde", en sjelden gang god.

Hvorfor orker du ikke lage god frokost? Hva ville en god frokost være for deg?

Gjest Kinelita
Skrevet

Et knekkebrød med ost og roastbiff, et med ost og skinke og et kokt egg.

Min faste, gode frokost:)

Din faste frokost? Spiser du alltid det? Går du ikke lei?

Skrevet

Spiste to skiver brød, en med makrell i tomat, en med synnøve gulost, og to glass vann.

Passelig godt, ikke noe spesielt liksom.

Hadde vært mye bedre med et skikkelig godt ferskt brød, dette var et av de siste brødene som var igjen i butikken... Hadde sikkert også blitt bedre med eplenektar eller biola ved siden av.

Skrevet

Hm... jeg spør fordi jeg har fått oppgave fra psyk om å finne GOD frokost å spise. Jeg synes som oftest frokosten er sånn passe eller "et nødvendig onde", en sjelden gang god.

Hvorfor orker du ikke lage god frokost? Hva ville en god frokost være for deg?

Hehe, da var kanskje ikke jeg den rette til å svare :-p

Har ikke matlyst om morgenen, men må få igang forbrenninga med noe, derfor spiser jeg et knekkebrød for det krever ikke så mye :-p

Gjest Kinelita
Skrevet

Spiste to skiver brød, en med makrell i tomat, en med synnøve gulost, og to glass vann.

Passelig godt, ikke noe spesielt liksom.

Hadde vært mye bedre med et skikkelig godt ferskt brød, dette var et av de siste brødene som var igjen i butikken... Hadde sikkert også blitt bedre med eplenektar eller biola ved siden av.

Hender det ofte du spiser frokost som "bare" er "passelig godt"? Hva gjør at du spiser den hvis den ikke er spesielt god?

Gjest Kinelita
Skrevet

Hehe, da var kanskje ikke jeg den rette til å svare :-p

Har ikke matlyst om morgenen, men må få igang forbrenninga med noe, derfor spiser jeg et knekkebrød for det krever ikke så mye :-p

Hehe, kanskje jeg trengte å høre at jeg ikke er den eneste som ikke roper hurra for frokosten? Jeg begynte nesten å få dårlig samvittighet / føle meg mislykka for at jeg ikke digger frokosten min.

Skrevet

1) Hva spiste du til frokost i dag? Biola med 4korn

2) Var det godt? helt greit

3) Hva gjorde den god/ikke god? Spiser det mest fordi det er godt for kroppen, ikke fordi det er en smaksopplevelse.

Skrevet

Ei skive med cottage cheese, med gressløk og ei tomatskive oppå, og ei skive med nøkkelost.

2 glass med skummet melk.

Mary Poppins
Skrevet

Spiste tre knekkebrød, en med roastbiff, en med svinestek og en med jordbær syltetøy, og ett glass med vann og ett glass meg cultura.

Ja det var godt.

Skrevet

Jeg drakk et glass med blåbærbiola til frokost i dag, men frokost som er skikkelig god er rundstykker (varmes i ovnen mens jeg er i dusjen) med hvitost og purre, meierienes appelsinjuice og kaffe.

Ellers er frokostblandinger og knekkebrød helt ok, jeg tror på variasjon. Frokost er ikke mitt yndlingsmåltid, kanskje med unntak av i helgene når jeg venter til langt på dag og lager egg og bacon, omelett eller lignende . Ostesmørbrød er forresten helt topp frokost.

Skrevet

Tre skiver sportsfiberbrød med eplegele. Nei, det var ikke spesielt godt, jeg er pålegglei for tiden.

Skrevet

Jeg spiste 2 brødskiver med leverpostei og majones, og drakk ett glass juice jeg.

Om det var godt? Tja, var vel helt som en vanlig frokost vil jeg si.

Hva gjorde den god? Nja, majones setter jo litt ekstra spiss på det da;o)

Skrevet

Jeg spiste 2 brødskiver med leverpostei og majones, og drakk ett glass juice jeg.

Om det var godt? Tja, var vel helt som en vanlig frokost vil jeg si.

Hva gjorde den god? Nja, majones setter jo litt ekstra spiss på det da;o)

Rart???

Det var da vel helt vanlige greier stort sett - brød, knekkebrød, ost, makrell, kornblandinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...