Gå til innhold

FU: Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder is, så prøv sorbet isteden, den er vannbasert istedenfor melke/fløte-basert :-)

Jada - sorbet og saftis går bra :)

Jeg er bare så kjempeglad i all annen is også...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

9

• Lurveline

8

• morsan

5

• Elbereth

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det vanlig for deg å spise leverpostei med majones?!? Høres gyselig ut for meg. :o) Det som er vanlig for en trenger jo slett ikke være vanlig for andre.

Majones er jeg avhengig av ja;o)

Skrevet

Og for meg er det ikke vanlig med majones på leverposteien, og heller ikke vanlig med juice, men jeg synes da ikke at det er rart å spise og drikke det likevel! ;-)

Jeg ville nok stusset over brunost med sylteagurk på, men mye av det som står i denne tråden er jo mat man har hørt om før, da! ;-) Ikke akkurat noen bomber!! *S*

Innlegget var nok ikke så seriøst ment heller.:o)

Skrevet

Spiser dere måltid for å ta vare på helsa, eller for kosen?

Jeg spiser magert og blir skikkelig dårlig av fet mat.

Den værste frokosten jeg har fått servert var på en sæter, der jeg fikk en cm tykt lag med smør under geitosten, servert med et stort glass

H-melk. Jeg spiste opp men ble ganske grønn i trynet.

Spiser ikke så veldig mye smør jeg da.

Og kolesterolet mitt trenger du ikke å bekymre deg over, det er i skjønneste orden;o)

Skrevet

Tar du opp skiver kvelden i forveien da? Sånt glemmer jeg...

Men - om jeg skulle prøve igjen, hvordan gjør du det? Tar ut ønsket antall skiver og legger i en tett plastpose til neste morgen?

Jeg tar ut skivene og leger dem rett på benken før jeg går i dusjen. Da er de klare når jeg er ferdig!

Skrevet

Spiser ikke så veldig mye smør jeg da.

Og kolesterolet mitt trenger du ikke å bekymre deg over, det er i skjønneste orden;o)

Spiser verken smør eller majones. Blir kvalm

Skrevet

Spiser verken smør eller majones. Blir kvalm

Ja vel.

Skrevet

Rart???

Det var da vel helt vanlige greier stort sett - brød, knekkebrød, ost, makrell, kornblandinger.

Kjæresten min synes det er rart at jeg liker linser, oliven, Blåskimmelost, og biola. Jeg synes ikke noe mat er rart i seg selv, men det finnes mange merkelige kombinasjoner. Hva er vitsen med å ha majones eller ketchup på alt? Jeg dypper ikke fiskeboller i soyasaus, selv om soya er et must til sushi

Skrevet

Blir du ikke provosert?

Ønsker du å provosere? :-))

Skrevet

Innlegget var nok ikke så seriøst ment heller.:o)

;-)

Skrevet

Ønsker du å provosere? :-))

Ja, er litt i det humøret i dag. Hvorfor har du dobbelthake? :-))

Skrevet

Ja, er litt i det humøret i dag. Hvorfor har du dobbelthake? :-))

Oisann! Dobbelthake??!! DET har jeg aldri tenkt på at det kunne opfattes som!

Det var ment som et ekstra smil!

Og her er et med enda mer smil i:

:-)))))

Gjest Kinelita
Skrevet

På matbutikker med bedre utvalg har de soyais... mmmm - veldig godt!

Skrevet

Spiste tre knekkebrød, en med roastbiff, en med svinestek og en med jordbær syltetøy, og ett glass med vann og ett glass meg cultura.

Ja det var godt.

Det skal ikke være kjøttpålegg på knekkebrød. Det er en fast regel.

Det kan være ost eller syltetøy, i nøden kaviar eller smøreost. Sånn er det bare. Kjøttpålegg på knekkebrød er ikke lov!

c",)

Skrevet

1) Hva spiste du til frokost i dag?

En skive brød uten smør, med gulost.

2) Var det godt?

Det kunne vært bedre, for jeg slengte den i meg på vei ut døren.

3) Hva gjorde den god/ikke god?

Magen trengte den, men det kunne med fordel smakt bedre og hatt bedre tid, blant annet til å drikke litt.

Mary Poppins
Skrevet

Det skal ikke være kjøttpålegg på knekkebrød. Det er en fast regel.

Det kan være ost eller syltetøy, i nøden kaviar eller smøreost. Sånn er det bare. Kjøttpålegg på knekkebrød er ikke lov!

c",)

Å nei!! er det ikke lov? Nå har jeg virkelig gått på en smell. Men sjokoladepålegg det må vel være lov? *håper"

Skrevet

Tåler du ikke yogurtis heller? Det synes jeg er godt nemlig :o)

Skrevet

Å nei!! er det ikke lov? Nå har jeg virkelig gått på en smell. Men sjokoladepålegg det må vel være lov? *håper"

Okei, den er grei.

Sjokoladepålegg passerer, men jeg gjentar det om kjøttpålegget.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...