Gå til innhold

FU: Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En brødskive med syltetøy sammen med barna. Når de var levert i b.hg. ble det yourhurt med mûsli og til dessert: sjokolade!!!

Juice til brødet og kaffe til sjokoladen.

Frokosten begynte litt labert, men tok seg opp.

Det var helt klart hasselnøttene som gjorde den god (de i sjokoladen)

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

9

• Lurveline

8

• morsan

5

• Elbereth

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det jeg alltid spiser:

En tallerken frokostblanding bestående av litt havregryn i bunnen, deretter litt 4-korn, så et lag All Bran, etterfulgt av litt crüsli (for søtsmakens skyld), og til slutt en neve mandler. Dette blandes med passende mengde Tine Sur Skummet, og toppes med et lokk av kanel.

Nam! :-)

Gjest Kinelita
Skrevet

Spiste tre knekkebrød, en med roastbiff, en med svinestek og en med jordbær syltetøy, og ett glass med vann og ett glass meg cultura.

Ja det var godt.

Blir ikke knekkebrødet mykt av syltetøyet?

Mary Poppins
Skrevet

Blir ikke knekkebrødet mykt av syltetøyet?

neida, overhodet ikke, knekkebrødet holder seg hardt og fint :)

Skrevet

Spiste ikke frokost i dag, for jeg spiser aldri frokost, dessverre.

Gjest baremei
Skrevet

Skippa'n...dårlig tid, og dårlig samvittighet. Før var i ti'a var'e tyrkisk frokost, kopp kaffe, en røyk og ei hostekule.

*sunn og fresk på Fedon*

Hva legger du i tyrkisk frokost?

Jeg var bodde hos en tyrkisk familie ved Svartehavet en sommer. Hos dem bestod frokosten av hvitt brød, stekt egg, tomater og agurk, fetaost og te, samt syltetøy for søtmonser. Det var kjempegodt!!(Det at den ble inntatt i skyggen på terassen- som praktisk talt lå på stranda- med bølgebrus som bakgrunnsmusikk, gjorde den ikke akkurat dårligere:) *lengter tilbake*

Gjest Shave my poodle
Skrevet

1) Hva spiste du til frokost i dag?

Sto opp sent, så jeg varmet opp middag fra i går, noe tacogreier. Pleier vanligvis å spise enten havregröt eller müsli.

2) Var det godt?

Ja veldig godt!

3) Hva gjorde den god/ikke god?

Liker varm mat når jeg står opp sent (etter 12).

hare1365380455
Skrevet

Yoghurt med müsli. Jada, den var god men jeg ble ikke helt mett..

Gjest Kinelita
Skrevet

Tåler ikke kumelk så lurer på om frokostblanding/musli/etc er utelukket for meg da?

Gjest @riele
Skrevet

Har ikke spist noe som helst i dag jeg (sto opp for to timer siden) Må på butikken først. Og i går var det takeaway pizza og snacks så jeg lider ingen nød.

Skrevet

Blir du ikke provosert?

Å, var det det som var meningen?

*tenker etter*

Nei, jeg ble ikke det.

Skrevet

Kjæresten min synes det er rart at jeg liker linser, oliven, Blåskimmelost, og biola. Jeg synes ikke noe mat er rart i seg selv, men det finnes mange merkelige kombinasjoner. Hva er vitsen med å ha majones eller ketchup på alt? Jeg dypper ikke fiskeboller i soyasaus, selv om soya er et must til sushi

Fiskeboller i soyasaus?

*blæhh*

Men derimot, fiskeboller med ketchup, _det_ er godt det;o)

Skrevet

De var utsolgt for det eneste brødet jeg liker, så da ble det ingenting.

Jeg liker omtrent ingen mat, for meg er spising noe som må gjøres for å overleve.

Hvis de har brødet mitt, blir det to skiver med brunost, sånn rundt klokka 11, dvs. 4 timer etter at jeg har stått opp.

Har aldri noensinne spist frokost, er aldri sulten før utpå dagen.

Skrevet

Fiskeboller i soyasaus?

*blæhh*

Men derimot, fiskeboller med ketchup, _det_ er godt det;o)

Æsj! :)

Skrevet

Tåler ikke kumelk så lurer på om frokostblanding/musli/etc er utelukket for meg da?

Jeg har alltid spist frokostblandingen tørr. Men det har ikke blitt så mye frokostblanding på meg da...

fei1365380229
Skrevet

I dag som stort sett alle andre dager spiste jeg et stykke rugbrød med crabsticks og avocado og et glass appelsinjuice til.

Det var veldig godt :o)

Skrevet

Noen bruker juice på frokostblanding.

Annen type melk enn kumelk går sikkert også.

Skrevet

2 skiver hjemmebakt rugbrød med ost og en kopp te. Klokka 7 i dag tidlig.

Det var godt ja :o)

Spiser alltid frokost.

Skrevet

Tåler du ikke yogurtis heller? Det synes jeg er godt nemlig :o)

Nei - var innom Rema på vei hjem en dag, og spiste en Dream av "kroneis"-typen. Den er jo aldeles nydelig, men jeg ble liggende resten av dagen. Så jeg har prøvd! *sukk*

Tåler ikke Tine-youghurten heller, men den Yoplait 0,1% går bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...