Gå til innhold

FU: Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På matbutikker med bedre utvalg har de soyais... mmmm - veldig godt!

*noterer*

Så den er altså etendes?

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

9

• Lurveline

8

• morsan

5

• Elbereth

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har alltid spist frokostblandingen tørr. Men det har ikke blitt så mye frokostblanding på meg da...

Biola er veldig godt på frokostblanding

Gjest kroppogsjel
Skrevet

1 hel avocado, 3 crabstick og en spiseskje yoghurt naturell. mmmmmmm

Skrevet

To tynne brødskiver uten smør, 1 egg, et skive ekstra mager kvitost, en tomat, paprika og agurk.2 jordbær, 1 dl skummet melk. to kopper kaffe.

Joda den var god, og jeg fikk spsse den stort sett i fred og ro. Måtte bare dele melka mi med minstejenta.

Alternativ frokost er 1 dl 4-korn, ti mandler og ti rosiner med skummet melk. Det er også godt og raskt.

Skrevet

Hm, hvis jeg husker rett var det en riskake og en kopp kaffe. Skikkelig hektisk morgen...

Ikke spesielt godt.

Gjest nickless
Skrevet

En skive fullkornsbrød (tysk fabrikant, vakumpakket) med Hvitost og 5 kopper kaffe til.

Skrevet

Tåler ikke kumelk så lurer på om frokostblanding/musli/etc er utelukket for meg da?

Har du prøvd ris, soya eller havremelk? Du finner mest sannsynlig minst èn av dem hvis du har butikker med bra utvalg i nærheten. Personlig syns jeg både ris og soyamelk smaker dritt, havre har jeg ikke prøvd, men det fins jo folk som liker det ;) En kamerat av sambo sverger til rismelk da han ikke tåler kumelk, soya likte han ikke.

Gjest Kinelita
Skrevet

*noterer*

Så den er altså etendes?

Ja, jeg har vaffal spist den som heter Tofuline med stort hell. Gjestene mine virker også fornøyde.

Det finnes også en som heter Tofutti, som jeg ikke har prøvd.

Se velassorterte matbutikker eller helsekost.

Gjest yougurt
Skrevet

Tåler ikke kumelk så lurer på om frokostblanding/musli/etc er utelukket for meg da?

Jeg bruker alltid yougurt på frokostblanding, helst yougurt m.bær.

Datteren min tåler ikke vanlig kumelk, så hun drikker Lactose-redusert melk (vanlig melkekartong som står blant den andre melken), det tåler hun godt. Hun bruker den på frokostblanding også, eller drikker den "bar". Den smaker litt søtere enn vanlig melk.

Skrevet

Jeg spiste to knekkebrød med makrell i tomat (fra tube) og et glass skummet melk. Det var ikke spesielt godt, men jeg var i farten, og hadde ikke brød igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...