Elbereth Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 På matbutikker med bedre utvalg har de soyais... mmmm - veldig godt! *noterer* Så den er altså etendes? 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg har alltid spist frokostblandingen tørr. Men det har ikke blitt så mye frokostblanding på meg da... Biola er veldig godt på frokostblanding 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 1 hel avocado, 3 crabstick og en spiseskje yoghurt naturell. mmmmmmm 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 To tynne brødskiver uten smør, 1 egg, et skive ekstra mager kvitost, en tomat, paprika og agurk.2 jordbær, 1 dl skummet melk. to kopper kaffe. Joda den var god, og jeg fikk spsse den stort sett i fred og ro. Måtte bare dele melka mi med minstejenta. Alternativ frokost er 1 dl 4-korn, ti mandler og ti rosiner med skummet melk. Det er også godt og raskt. 0 Siter
tonie Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Hm, hvis jeg husker rett var det en riskake og en kopp kaffe. Skikkelig hektisk morgen... Ikke spesielt godt. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 En skive fullkornsbrød (tysk fabrikant, vakumpakket) med Hvitost og 5 kopper kaffe til. 0 Siter
mAd Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 To brødskiver med Hapå og litt melk, sunn jah! *host* 0 Siter
mAd Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Tåler ikke kumelk så lurer på om frokostblanding/musli/etc er utelukket for meg da? Har du prøvd ris, soya eller havremelk? Du finner mest sannsynlig minst èn av dem hvis du har butikker med bra utvalg i nærheten. Personlig syns jeg både ris og soyamelk smaker dritt, havre har jeg ikke prøvd, men det fins jo folk som liker det En kamerat av sambo sverger til rismelk da han ikke tåler kumelk, soya likte han ikke. 0 Siter
Gjest Kinelita Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 *noterer* Så den er altså etendes? Ja, jeg har vaffal spist den som heter Tofuline med stort hell. Gjestene mine virker også fornøyde. Det finnes også en som heter Tofutti, som jeg ikke har prøvd. Se velassorterte matbutikker eller helsekost. 0 Siter
Gjest yougurt Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Tåler ikke kumelk så lurer på om frokostblanding/musli/etc er utelukket for meg da? Jeg bruker alltid yougurt på frokostblanding, helst yougurt m.bær. Datteren min tåler ikke vanlig kumelk, så hun drikker Lactose-redusert melk (vanlig melkekartong som står blant den andre melken), det tåler hun godt. Hun bruker den på frokostblanding også, eller drikker den "bar". Den smaker litt søtere enn vanlig melk. 0 Siter
karisma Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg spiste to knekkebrød med makrell i tomat (fra tube) og et glass skummet melk. Det var ikke spesielt godt, men jeg var i farten, og hadde ikke brød igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.