Gå til innhold

Hva kan hun ta for en køyseng

Anbefalte innlegg

Gjest på sengekjøp
Skrevet

Den er visst fin, og kostet 3000 ny. Hun vet ikke hva hun skal selge den for, så hva kan jeg tilby? Vet ikke hvilken pris man tar for brukte varer. Det er med madrasser, men det har vi jo.

Gjest Flystripa
Skrevet

Køyesenger er billige på Ikea. Jeg ville ikke gitt over 500,- da måtte den i så fall være meget pen. Madrassene ville jeg ikke hatt.

Køyesenger av tre knirker lett, bedre med metall.

Gjest halv pris
Skrevet

Vanlig pris for pent brukte gjenstander er halvparten av ny pris.

Skrevet

sjekk eventuelt hva tilsvarende går for på finn.no

hjertebarnet
Skrevet

Køyesenger er billige på Ikea. Jeg ville ikke gitt over 500,- da måtte den i så fall være meget pen. Madrassene ville jeg ikke hatt.

Køyesenger av tre knirker lett, bedre med metall.

Køyesengene fra Ikea er ikke spesielt solide da, ikke de billige ihvertfall. Hvis dette er en god og solid køyeseng, ville jeg heller kjøpt den, for feks halv pris.

Gjest Flystripa
Skrevet

Køyesengene fra Ikea er ikke spesielt solide da, ikke de billige ihvertfall. Hvis dette er en god og solid køyeseng, ville jeg heller kjøpt den, for feks halv pris.

Den i metall er solid!

Gjest angelica bom
Skrevet

Den i metall er solid!

Senger i metall er ukoselig! Synes jeg. Kaldt. Huff.

Knirking er forresten irriterende med tresenger ja. Så noen nevnte det. Deilig etter at vi fikk kontinentalseng, kan kose seg litt i halmen uten at hele huset hører det. ;-) Men kontinental hjelper lite når det er køye enskal ha...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...