Gå til innhold

Hva forventer han - fredagskveld?

Anbefalte innlegg

Heisann!

NB!

Innlegget mitt ble "plutselig" veldig langt. =)

I høst datet jeg en herlig gutt. Det ble aldri no mer ut av det - men vi liker hverandre godt begge to. I ettertid har vi bare snakket litt via msn og sms. Ser hverandre til tider på helsestudioet, det er alt.

Imorgen skal jeg ut på en fest, og deretter på byen. Han er fotballspiller, og pga. tippeligakamp søndag kan han ikke ut.

Nå har han "invitert" meg bort etter festen - om jeg da ikke heller vil til byen...

Mitt spørsmål er; Hva forventer han dersom jeg tar turen innom han i 23-24 tida en fredagskveld?

Jeg vil gjerne besøke han, men på den tida av døgnet ligger det kanskje mer i lutfa enn bare et besøk?

Huff, føler dette innlegget høres fjollete ut. Men saken er den at jeg er interessert - men samtidig usikker på hva han egentlig vil. Jeg vil ikke "hoppe i seng" med han, ennå.

Det har gått opp noen lys for meg mens jeg skrev dette innlegget - jeg har tenkt at det vil være en avvising å si nei til sex dersom det skulle utvikle seg slik. Men, jeg bør vel bare forklare han akkurat hvordan jeg føler det.

Sender jeg ut feil signaler hvis jeg drar til han i morgen (kveld)/ natt?

Vet situasjonen høres litt rar ut - ønsker likevel noen tanker om hva dere tenker i denne situasjonen.

Til sist; Han er 25, jeg er 20.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181148-hva-forventer-han-fredagskveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det høres ut som om ha vil ha sex med deg ja,sånn tolker nå jeg det iallefall!

Jenta mi, si det rett til ham. Jeg kan godt komme på besøk, men det blir ikke noe sex! Da kan han velge om det "plutseli" dukker opp noe han må gjøre, så besøk ikke passer likevel, elelr om han velger selskapet ditt sex elelr ikke. Hvis invitasjonen fortsatt står ved lag, men han prøver seg når du er der likevel, så trenger du OVERHODET ikke å føle deg ubekvem når du avviser ham, for da har du ikke gitt ham NOEN forventninger.

Forøvrig, mil, du er et av de mest fornuftige menneskene jeg har hørt på lenge... =)

Hvordan gikk det igår? =)

Kvelden ble veldig fin - ikke no stress, og ikke no press! ;)

Filmtitting og masse snakking - kjempekoselig.. men så fikk han streng beskjed også da, om at han ikke måtte utnytte min ikke helt edru tilstand! :)

Takk for responsen alle sammen :-)

Gjest M.Angelica

Kvelden ble veldig fin - ikke no stress, og ikke no press! ;)

Filmtitting og masse snakking - kjempekoselig.. men så fikk han streng beskjed også da, om at han ikke måtte utnytte min ikke helt edru tilstand! :)

Takk for responsen alle sammen :-)

Så koslig. Lykke til! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...