Gå til innhold

Hva forventer han - fredagskveld?

Anbefalte innlegg

Heisann!

NB! Innlegget mitt ble "plutselig" veldig langt. =)

I høst datet jeg en herlig gutt. Det ble aldri no mer ut av det - men vi liker hverandre godt begge to. I ettertid har vi bare snakket litt via msn og sms. Ser hverandre til tider på helsestudioet, det er alt.

Imorgen skal jeg ut på en fest, og deretter på byen. Han er fotballspiller, og pga. tippeligakamp søndag kan han ikke ut.

Nå har han "invitert" meg bort etter festen - om jeg da ikke heller vil til byen...

Mitt spørsmål er; Hva forventer han dersom jeg tar turen innom han i 23-24 tida en fredagskveld? Jeg vil gjerne besøke han, men på den tida av døgnet ligger det kanskje mer i lutfa enn bare et besøk?

Huff, føler dette innlegget høres fjollete ut. Men saken er den at jeg er interessert - men samtidig usikker på hva han egentlig vil. Jeg vil ikke "hoppe i seng" med han, ennå.

Det har gått opp noen lys for meg mens jeg skrev dette innlegget - jeg har tenkt at det vil være en avvising å si nei til sex dersom det skulle utvikle seg slik. Men, jeg bør vel bare forklare han akkurat hvordan jeg føler det.

Sender jeg ut feil signaler hvis jeg drar til han i morgen (kveld)/ natt?

Vet situasjonen høres litt rar ut - ønsker likevel noen tanker om hva dere tenker i denne situasjonen.

Til sist; Han er 25, jeg er 20.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181150-hva-forventer-han-fredagskveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ex-bridget

Hvis du ikke er klar for å ligge med ham, så gjør for all del ikke det.

Hvis han kun er ute etter å "få seg et nummer", så er det vel ikke noe å satse på spør du meg.

Jeg har aldri hoppet til køys med noen før jeg har vært sikker pa at jeg virkelig vil det. Og da jeg møtte prinsen min så sov jeg over en del ganger før vi i det hele tatt hadde sex. Rett og slett fordi jeg ikke ville det.

Og han sier i etterkant, at dersom jeg hadde hoppet til køys med ham med en gang, så hadde det aldri blitt oss to.

Jeg var da nesten 28 år, han tre år eldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...