Gjest offameg Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg har et problem.. som for meg er veldig alvorlig. Jeg trenger råd - fort! Men for å få råd blir jeg nødt til å fortelle en historie. Og historien gjør det lett for alle og enhver som kjenner meg å se hvem sin historie det er. Historien inneholder informasjon jeg ikke ønsker at noen skal få vite! Kan jeg sende et slikt spørsmål her? Finnes det andre velegnede onlinetjenester? Prisen spiller ingen rolle. 0 Siter
maire Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Går det ikke an å anonymisere historien? Altså endre navn og ubetydelige ting slik at det blir mindre lett gjenkjennelig? Om ingen kan få vite noenting fordi du er redd for å bli gjenkjent, blir det vel vanskelig for noen å gi deg råd også... 0 Siter
Gjest offameg Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Går det ikke an å anonymisere historien? Altså endre navn og ubetydelige ting slik at det blir mindre lett gjenkjennelig? Om ingen kan få vite noenting fordi du er redd for å bli gjenkjent, blir det vel vanskelig for noen å gi deg råd også... Det er umulig å anonymisere historien. Jeg ønsker kun å spørre fagperson. 0 Siter
Gjest tipset Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 det går an på www.lommelegen.no. kryss av på at du ikke vil at spørsmål og svar ikke legges ut på nett. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 det går an på www.lommelegen.no. kryss av på at du ikke vil at spørsmål og svar ikke legges ut på nett. Dobbel negasjon kan skape mange misforståelser, gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.