Gå til innhold

Kan man stille spørsmål til doktoronline uten at de legges ut på nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest offameg
Skrevet

Jeg har et problem.. som for meg er veldig alvorlig. Jeg trenger råd - fort! Men for å få råd blir jeg nødt til å fortelle en historie. Og historien gjør det lett for alle og enhver som kjenner meg å se hvem sin historie det er. Historien inneholder informasjon jeg ikke ønsker at noen skal få vite!

Kan jeg sende et slikt spørsmål her?

Finnes det andre velegnede onlinetjenester?

Prisen spiller ingen rolle.

Skrevet

Går det ikke an å anonymisere historien? Altså endre navn og ubetydelige ting slik at det blir mindre lett gjenkjennelig?

Om ingen kan få vite noenting fordi du er redd for å bli gjenkjent, blir det vel vanskelig for noen å gi deg råd også...

Gjest offameg
Skrevet

Går det ikke an å anonymisere historien? Altså endre navn og ubetydelige ting slik at det blir mindre lett gjenkjennelig?

Om ingen kan få vite noenting fordi du er redd for å bli gjenkjent, blir det vel vanskelig for noen å gi deg råd også...

Det er umulig å anonymisere historien. Jeg ønsker kun å spørre fagperson.

Gjest tipset
Skrevet

det går an på www.lommelegen.no. kryss av på at du ikke vil at spørsmål og svar ikke legges ut på nett.

Skrevet

det går an på www.lommelegen.no. kryss av på at du ikke vil at spørsmål og svar ikke legges ut på nett.

Dobbel negasjon kan skape mange misforståelser, gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...