Gå til innhold

Gutter,hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Gjest rød som en tomat
Skrevet

Kjempeflaut spørsmål:

Hva mener dere gutter om såkaldt "bollemus...?"

*rødme*

tigertrollet
Skrevet

Her kan man spørre om alt, så ikke vær flau!:-)

Hvis du søker på "bollemus" får du mange treff. Det har ihvertfall vært omtalt mange ganger, selv om ikke jeg husker hva som ble skrevet:-)

Mary Poppins
Skrevet

Dette har blitt diskutert på dol ganske mange ganger før, så jeg anbefaler deg å ta et søk på dols sider. Men jeg kan jo fortelle deg at de aller fleste gutter synes bollemus er digg ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så lenge du tar håret digger vi både boller og ikke-boller.

Gjest @riele
Skrevet

Så lenge du tar håret digger vi både boller og ikke-boller.

boller med eller uten rosiner da eller?

og brus eller saft?

;p

Skrevet

*Hehe* Jeg er ganske sikker på at de aller fleste heterofil gutter/menn digger mus uansett om den er av typen bolle eller ikke!

Gjest bollemannen
Skrevet

At "skambenet"/venusberget har en markert forhøyning, står litt ut i en "bue".

Syns veldig tydelig når jenta har bikini/truse, og enten står eller ligger med samlede ben.

Sexy å se på badestranden, men min erfaring er at en bollemus ikke er noe deiligere å knulle enn en vanlig mus.

Skrevet

Mener om det? Tja. Jeg liker mus - egentlig all slags mus. Men kan jeg velge, så velger jeg ei skikkelig bollemus med lange, indre kjønnslepper. Det er snadder :-)

"....................................."

Gjest hammeren
Skrevet

Her kan man spørre om alt, så ikke vær flau!:-)

Hvis du søker på "bollemus" får du mange treff. Det har ihvertfall vært omtalt mange ganger, selv om ikke jeg husker hva som ble skrevet:-)

er det mange som har bollemus?er det f.eks. like vanlig som "flatmus?"eller er det mer sjeldent?

Gjest Et håp?
Skrevet

Mener om det? Tja. Jeg liker mus - egentlig all slags mus. Men kan jeg velge, så velger jeg ei skikkelig bollemus med lange, indre kjønnslepper. Det er snadder :-)

Mener du det? Lange, indre kjønnslepper? JEg har nemlig komplekser fordi jeg har det. Kjæresten min får ikke se meg der pga det... Liker gutter virkelig det?

Skrevet

Mener du det? Lange, indre kjønnslepper? JEg har nemlig komplekser fordi jeg har det. Kjæresten min får ikke se meg der pga det... Liker gutter virkelig det?

Jeg kan ikke snakke for alle menn, men jeg kan si med sikkerhet at kvinner som har komplekser og tror det er mindre pent, tar feil :-)

Å ja, jeg liker det ektremt godt. La kjæresten din se deg - han kommer neppe til å synes du er stygg. Jeg har enda til gode å se ei stygg fitte, korte eller lange lepper.

Skrevet

Tror ikke det er så mange som synes fitta til kjæresten er stygg. Ikke vær redd for å vise den til han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...