Gå til innhold

Hvordan klare å glemme....

Anbefalte innlegg

Gjest for@virra
Skrevet

Hvordan skal jeg klare å glemme alt det vonde som har vært....

utroskap,løgner og bløffing over flere år...

Hvordan skal jeg klare å tilgi,-for så å starte med blanke ark...

Kjæresten gjør så godt han kan nå.Allikevel legger jeg mye "utroskap-hylla".

Jeg sier det rett fram til han,-at jeg har store problemer med å stole på han.Tror han bløffer meg igjen.Tror han er utro igjen...

Vet ikke hvordan jeg kan begynne å stole helt på han igjen.

Jeg går å mistenker han bare jeg tror at noe ikke stemmer med oppførselen hans. Er hele tida på vakt for "at det er noe på gang igjen".

Slitsomt for oss begge...

Lengter etter å kunne stole på han igjen...

Lengter å finne ro igjen...

Er så inderlig gla` i han...

Noen råd der ute?

Noen erfaringer,-kanskje?

Gjest ex-bridget
Skrevet

Dessverre har jeg ingen råd til deg, men jeg vet bare med meg selv, at jeg hadde aldri klart å stole på han igjen. Så for mitt vedkommende hadde jeg gått fra ham selv om jeg i utgangspunktet elsker ham over alt her på jord.

Hadde ikke klart å gå med den angsten der hele tiden.

Skrevet

Hei, sliter med akurat de samme følelsene som deg. Tror ikke det har gått så langt som det gikk for deres del, men jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.

Er du interessert i å utveksle mail? Føler for å snakke med noen. Ønsker ikke å snakke med venner eller familie, det beste er en helt ukjent/anonym. Om du er interessert legger jeg ut en midlertidig e-postadresse.

Skrevet

Et godt forhold er bygd på tillit og ærlighet.Du har(med god grunn) mistet tilliten til han og det kan ta år før den er bygd opp igjen.Det å gå rundt å tro at partneren din er utro er ingen god følelse og desverre et tegn på manglende trygghet i forholdet.Vet det er vannskelig, men det beste er nok å komme deg ut av det forholdet.Har selv vært i samme situasjon. Lykke til

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres ut som om forholdet sliter deg ut. Hva du gjør i et sånt forhold er det for meg komplett umulig å fatte.

Dump han. Gå videre. Få det godt.

Skrevet

Hei. Eg har nett det samme problemet i det forholdet som eg er i. Me har kjent kvarandre i 7 år og har vore gift i 6 år. Me har hatt mykje problemer med ulike som har komme innimellom berre for å ødelegga.

Eg sliter og veldig med å kunne stole på mannen min. Eg føler at alt tillit er borte frå mi side og det er veldig slitande.

Eg er veldig gla i mannen min, men lever i eit veldig slitsomt ekteskap. Eg heller veit ikkje kva eg skal gjera :-/ :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...