Gå til innhold

Klær til deg selv!

Anbefalte innlegg

Gjest jhdfsfh
Skrevet

Hvor ofte kjøper du noe til deg selv? Og hvor mye bruker du ca på klær til deg selv i mnd.?

Til barna da?

Skrevet

Har kjøpt klær for 3000-4000 kr til meg selv nå siste to ukene, men da er det sikkert lenge til neste gang. Kjøper ikke klær hver mnd... Kanskje 6000 i året.

Babyen min har arvet stort sett alt hun har, bortsett fra at jeg i går gikk amok på et stativ på lindex der det var halv pris av rød pris (og rød pris var sterkt nedsatt...) Da fikk hun 6 gensere, 1 body og 2 bukser til den nette sum av 150 kr. Ca 20 kr plagget det. ;)

Gjest mer du vil vite?
Skrevet

Bruker ca 3000kr i mnd på ting til meg selv som klær og sko osv. Ingen barn og jeg er student.

Gjest lite på budsjettet til klær
Skrevet

Jeg bruker ikke så mye på meg selv. Kjøper som regel på tilbud. Også til barna. Kjøper klær til dem og mannen min før til meg.

Skrevet

Jeg tror jeg gjennomsnittlig bruker ca 500kr på klær til meg selv i mnd. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Så hvor alle pengene mine blir av, forblir et mysterium :P

Skrevet

Burde hatt bedre oversikt over hvor mye jeg bruker på klær. Det er i hvert fall veldig forskjellig, men jeg er de senere årene blitt flinkere til å tenke på meg selv. Før kjøpte jeg det barna trengte og hoppet over meg selv. Fremdeles prioriterer jeg klær til tenåringen i hjemmet. Den andre er flyttet hjemmefra og kjøper sine egne klær, men det hender mor spanderer i hvert fall til jul og bursdager.

Jeg kjøper gjerne klær på Fretex for liten penge, og supplerer det med andre dyrere klær. Kjøper stort sett alltid dyre sko.

Fra nyttår har jeg kjøpt klær for under 1000 kr. til meg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...