Gå til innhold

hva er det flaueste?

Gjest har du noen historier?

Anbefalte innlegg

Gjest har du noen historier?
Skrevet

har du tabbet deg ut på noen måte? Jeg vet om noen som hadde flyttet inn i et nytt hus. På badet var det et vindu som de ikke kunne se gjennom, men det slapp inn lys. Etter de hadde bodd der noen uker, ringte det plutselig på døren. Naboen fortalte at de kunne se rett inn på badet. Det var et slikt vindu som du kan se igjenom den ene veien, men ikke den andre. De som hadde montert det, hadde montert det feil vei!

en gang skulle jeg gå over hagegjerdet vårt for å ta en liten snarvei. Det endte med at begge føttene mine hang seg fast øverst i gjerdet og jeg ble hengende med hodet ned i snøen.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

2

• Freya

2

• sheba

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

I mine yngre dager så jeg min venninne hundre meter foran meg i Storgata. Det er en gågate og det var fullt av mennesker der. Jeg løp for å nå henne igjen og kastet meg over henne mens jeg brølte "der tok jeg deg".

Min venninne skvatt, hylte og gikk nesten i bakken før hun snudde seg mot meg og brølte.

Problemet var at det var ikke min venninne, men en vilt fremmed jente som hadde lik jakke og lik hårfrisyre.

Og det var ingen hull i bakken som jeg kunne hoppe ned i...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg var veldig distrè da jeg var yngre.

Jeg hadde tenkt at jeg skulle gå på butikken først,og deretter kjøpe meg en vaffel og brus og sette meg på kafeen som ligger rett ved.

Da jeg sto ved kassen (jeg var nok veldig sulten) og skulle betale matvarene, tenkte jeg bare på den vaffelen jeg skulle spise etterpå.

Plutselig sier jeg: Og så skal jeg ha en vaffel og med brunost og et glass Cola!

I tankene mine var jeg allerede på kafeen, mens jeg fysisk enda var på butikken. Kassadamen ser ut som et stort spørsmålstegn, og jeg ville helst synke gjennom gulvet;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

I mine yngre dager så jeg min venninne hundre meter foran meg i Storgata. Det er en gågate og det var fullt av mennesker der. Jeg løp for å nå henne igjen og kastet meg over henne mens jeg brølte "der tok jeg deg".

Min venninne skvatt, hylte og gikk nesten i bakken før hun snudde seg mot meg og brølte.

Problemet var at det var ikke min venninne, men en vilt fremmed jente som hadde lik jakke og lik hårfrisyre.

Og det var ingen hull i bakken som jeg kunne hoppe ned i...

*Hi hi*

Jeg ville hverken ha vært deg eller hun damen da. Stakkars, du skremte nok vettet av henne.

Skrevet

Min venninde og jeg var på et kjøpesenter, vi spøker mye når vi er sammen og da masse kommentarer om menn vi ser:-)

En flott fyr passerer oss og jeg går bort til venninda mi og sier: WOW, så du han der i den grå jakka og sorte jeansene?? kunne godt tenkt meg ham til dessert jeg, skikelig råfin!:-)

Da hører jeg en stemme bak meg: hos meg eller hos deg!! det viste seg at han hadde snudd og så på noe i samme utstillingsvindu som oss..

Du kan tro jeg ble flau!! haha men litt morsomt i etterkant da:-)

Skrevet

Da jeg skulle skifte på stranda, og dro av meg håndkleet òg bikinitrusa samtidig? Eller en gang jeg gikk i byen uvitende om at skjørtet var blåst opp bak?

Gjest flaut, men heldigvis så ingen meg (tror jeg)
Skrevet

Sov hos en fyr, og var naken (vi var altså for fulle til å ha sex). Og jeg gikk rundt i huset på leting etter toalettet.. Heldigvis så ingen meg! Men jeg fant senere ut at en eldre arbeidskollega jeg hadde var moren til denne gutten... (Vi traff hverandre ikke igjen.)

Gjest ..ikke nick akkurat nå
Skrevet

Ikke akkurat så giga-flaut - men det ikke så lenge siden det skjedde,- derfor husker jeg det:

I butikken, setter fra meg handlevognen, går noen meter unna for å se på noe, tar vognen igjen, og går mot kassa... Og så påpeker en av betjeningen at det ikke var min vogn. Derimot en vogn hun hadde brukt, som var full av tomesker og søppel. Jeg lo helt til jeg satt i bilen.

Skrevet

Jeg har alltid vært distré. Men den gangen jeg gikk inn i en optikerforretning og skulle kjøpe hodepinetabletter, tror jeg tar kaka.

Apoteket var tvers over gata.

Gjest printa
Skrevet

Jepp, syns jeg tabba meg ut skikkelig engang.

Jeg hadde fått to kondomer av søstra mi til jul. De gjemte jeg i lommeboken min.

En dag jeg var på bensinstasjonen og hadde fylt opp bilen med bensin, gikk jeg inn for å betale.

Da jeg bladde frem kortet, blaffra samtidig kondomene opp på disken.

"Oi, sa jeg - veldig kjekt å ha" sprutrød!

Mannen bak disken samtykket veldig, nesten like rød.

Flau opplevelse, men også litt morsom å tenke på igrunn ;-)

Fornuftig dame. Alltid beredt!

Skrevet

Jepp, syns jeg tabba meg ut skikkelig engang.

Jeg hadde fått to kondomer av søstra mi til jul. De gjemte jeg i lommeboken min.

En dag jeg var på bensinstasjonen og hadde fylt opp bilen med bensin, gikk jeg inn for å betale.

Da jeg bladde frem kortet, blaffra samtidig kondomene opp på disken.

"Oi, sa jeg - veldig kjekt å ha" sprutrød!

Mannen bak disken samtykket veldig, nesten like rød.

Flau opplevelse, men også litt morsom å tenke på igrunn ;-)

Fornuftig dame. Alltid beredt!

Fikk du to kondomer i julegave. Hihi, da hadde jeg blitt fornøyd :)

Gjest skjedde med noen kjente
Skrevet

"Bønder på bytur i Oslo"

Noen kjente var på Oslo-tur og hadde bestemt seg for å se flere filmer på kino.

Etter avsluttet forestilling på Saga kino hjadde de fryktelig kort tid til neste forestilling. De løp ut av bygget, kastet seg inn i en taxi rett utenfor, og sa: "Klingenberg Kino! Fort!!"

Skrevet

"Bønder på bytur i Oslo"

Noen kjente var på Oslo-tur og hadde bestemt seg for å se flere filmer på kino.

Etter avsluttet forestilling på Saga kino hjadde de fryktelig kort tid til neste forestilling. De løp ut av bygget, kastet seg inn i en taxi rett utenfor, og sa: "Klingenberg Kino! Fort!!"

*hyler av latter*

Skrevet

Jeg og ei venninne leide loftet hos ei dame da vi gikk på gymnaset.

En helg var venninna mi borte, og jeg hadde kjæresten min på besøk.

Vi "hadde oss" på sofaen i stua.

Dagen etterpå skal huseieren snakke med meg... Hun hadde hatt besøk dagen før. De hadde hørt hele greia. Dessuten var sofaen gammel og tålte ikke så mye, så vi måtte aldri bruke den til slike aktiviteter igjen...

Jada, jeg var flau!!

Gjest *rødmer*
Skrevet

Jeg var vel en femten år. Den gangen var det ikke så åpent om menstruasjon som i våre dager. Jeg gikk med en tampong i lomma på jakka. Jeg kjøpte softis i en kiosk og skulle betale med småpenger som lå i samme lomma. Dama gav meg isen rett i handa, så med den ledige handa rota jeg rundt i lomma. For å lette det tok jeg opp det som jeg trodde var en leppepomade-stift for å legge den på den høye disken for at jeg lettere skulle finne fram mens jeg rotet videre i lomma etter penger. Først da jeg kikket opp igjen for å legge pengene på disken, så jeg at det var tampongen som lå der og ikke leppepomaden. Alle bak meg i køen en laaaang kø sto og kikket på. Den gangen var det litt flaut. hehe...

petter smart
Skrevet

Min venninde og jeg var på et kjøpesenter, vi spøker mye når vi er sammen og da masse kommentarer om menn vi ser:-)

En flott fyr passerer oss og jeg går bort til venninda mi og sier: WOW, så du han der i den grå jakka og sorte jeansene?? kunne godt tenkt meg ham til dessert jeg, skikelig råfin!:-)

Da hører jeg en stemme bak meg: hos meg eller hos deg!! det viste seg at han hadde snudd og så på noe i samme utstillingsvindu som oss..

Du kan tro jeg ble flau!! haha men litt morsomt i etterkant da:-)

Ble det noe på deg da?

Gjest angelica bom
Skrevet

*hyler av latter*

Jeg er ikke kjent i Oslo jeg, men regnet med at det som var artig var at kinoene lå vegg i vegg da eller?

Skrevet

*hyler av latter*

Hahaha! Lenge siden jeg har ledd sån av et innegg her jeg også.

*highfive* for alle bonderasister! ;)

Skrevet

Jeg er ikke kjent i Oslo jeg, men regnet med at det som var artig var at kinoene lå vegg i vegg da eller?

Ikke vegg-i-vegg men på skrått over gata. *S*

Skrevet

Ja, tvers over gata :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...