Gå til innhold

hva er det flaueste?

Gjest har du noen historier?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Bønder på bytur i Oslo"

Noen kjente var på Oslo-tur og hadde bestemt seg for å se flere filmer på kino.

Etter avsluttet forestilling på Saga kino hjadde de fryktelig kort tid til neste forestilling. De løp ut av bygget, kastet seg inn i en taxi rett utenfor, og sa: "Klingenberg Kino! Fort!!"

Noe ganske likt gjorde en slekning av meg.

Han er medlem i Arbeiderpartiet og skulle til Oslo for å besøke stortinget for første gang.

Han går til taxiholdeplassen rett over stortinget, setter seg i taxi`en og sier: Kjør meg til stortinget!

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

2

• Freya

2

• sheba

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest dobbelrødme
Skrevet

Jeg var vel en femten år. Den gangen var det ikke så åpent om menstruasjon som i våre dager. Jeg gikk med en tampong i lomma på jakka. Jeg kjøpte softis i en kiosk og skulle betale med småpenger som lå i samme lomma. Dama gav meg isen rett i handa, så med den ledige handa rota jeg rundt i lomma. For å lette det tok jeg opp det som jeg trodde var en leppepomade-stift for å legge den på den høye disken for at jeg lettere skulle finne fram mens jeg rotet videre i lomma etter penger. Først da jeg kikket opp igjen for å legge pengene på disken, så jeg at det var tampongen som lå der og ikke leppepomaden. Alle bak meg i køen en laaaang kø sto og kikket på. Den gangen var det litt flaut. hehe...

Jeg har gjort noe lignende. Satt meg ned ved en bardisk, tok opp sigarettpakka og det som jeg trodde var lighteren (sånn liten sylinderformet, må vite), men som altså viste seg å være en OB. Det som gjorde det ekstra flaut, var at jeg var alene. Jeg var først av de jeg skulle treffe.

Skrevet

Ikke vegg-i-vegg men på skrått over gata. *S*

Ja, det er jo såpass avstand at det er mulig å ta taxi dit. Taxien e står klare rett utenfor Saga

Gjest blond bonde
Skrevet

"Bønder på bytur i Oslo"

Noen kjente var på Oslo-tur og hadde bestemt seg for å se flere filmer på kino.

Etter avsluttet forestilling på Saga kino hjadde de fryktelig kort tid til neste forestilling. De løp ut av bygget, kastet seg inn i en taxi rett utenfor, og sa: "Klingenberg Kino! Fort!!"

Den forsto ikke jeg.

Gjest Simiana
Skrevet

Stilte meg i kø i kantina på jobb og var 100% sikker på at en tidligere kollega sto foran meg. For å gjøre ham oppmerksom på meg, kjørte jeg kneet mitt i knehasen hans. Gjett om jeg rødmet da han snudde seg, og det var en helt fremmed fyr.

Skrevet

Den forsto ikke jeg.

Klingenberg og Saga ligger ca. 50m fra hverandre :-)

"....................................."

Skrevet

Ja, det er jo såpass avstand at det er mulig å ta taxi dit. Taxien e står klare rett utenfor Saga

Sånn bortsett fra at du sansynligvis bruker kortere tid på å gå :-)

"....................................."

Skrevet

Ble det noe på deg da?

nei er du gal!! hahaha jeg forsvant den ene veien og han den andre:-)

Gjest katalog
Skrevet

jeg var på byn en gang. Jeg var der med mange bekjente. Han ene var litt etter meg. Da han stod i barkø, der det var mange folk, strekker han seg etter hånden min for å leie meg. Problemet var at han bommet. Han tok mannen, som stod ved siden av meg, sin hånd. Så begynte han som var etter meg, å stryke og kose med hånden hans. Mannen spilte bare med og gliste til meg. Jeg gikk på den andre siden til den bekjente og spurte hvordan det gikk...han var flau lenge etter...

Gjest printa
Skrevet

Fikk du to kondomer i julegave. Hihi, da hadde jeg blitt fornøyd :)

Tjaha.......en fin skinnveske med to kondomer i lomma.

Jeg greide å gjemme de diskre, inntil jeg tabba meg ut på bensinstasjonen.

;-)

Gjest Flau Student
Skrevet

Jeg skulle på skolen og skulle ta buss denne dagen.

Gikk på bussen og sa høyt og tydelig til sjåføren mens jeg ga han penger: "Stavanger!"

Bussjåføren bare ler: "Stvanger?!"

"Ehhh.. jeg mener Høgskolen!"

Jeg gikk jo på bussen i Stavanger og skulle til Høgskolen. Var selvfølgelig driiiitlang kø bak meg og "alle" hørte hva jeg sa

FLAUT

Skrevet

Jeg er ikke kjent i Oslo jeg, men regnet med at det som var artig var at kinoene lå vegg i vegg da eller?

rett over gata :o)

Skrevet

Skulle på skolen en morgen, og da jeg satte meg inn i bilen, så kom jeg borti dørkarmen på et vis, men jeg tenkte ikke mer på det. Så kom jeg til skolen, og sto en lang stund utenfor inngangen og snakket med noen venninner før forelesninga. Da vi kom inn i auditoriet, så gikk den ene venninna mi bak meg, og så sa hun "Ehm, Freya, du har aircondition der bak!". Jeg bare, høh, så kjente jeg at jeg hadde DEN store flenga i buksa, midt over rompa. Satte meg fort ned, og stakk i en fei så snart forelesningen var over.

Og det verste er at det samme skjedde bare noen dager etterpå da jeg skulle på butikken! Snakker om dårlige bukser altså! Hehe.

Skrevet

Den forsto ikke jeg.

De ligger tvers over hverandre.

Luna21365380663
Skrevet

Jeg skulle på skolen, og tok på meg en ganser som var strikket. Da jeg kom på skolen og skulle sette meg ned, kjentes det ut som om jeg satt meg på noe. Det viste seg å være den sexy røde bh'en min som hadde hektet seg fast..

Skrevet

Jeg skulle på skolen, og tok på meg en ganser som var strikket. Da jeg kom på skolen og skulle sette meg ned, kjentes det ut som om jeg satt meg på noe. Det viste seg å være den sexy røde bh'en min som hadde hektet seg fast..

HAAAAAhaa! Det er jo verre enn meg jo. :)

Gjest Timari
Skrevet

Jeg skulle på bussen og spørre om biletten min fortsatt var gyldig. Dette var midt i Exphil tiden så i hodet mitt vrimlet det av logiske argumenter etc. så presterer jeg å spørre sjaføren: Er denne biletten logisk gyldig?

Han så veldig rart på meg og jeg ble rød som en tomat da jeg skjønte hva jeg hadde sagt

Gjest Flau student
Skrevet

Jeg skulle på bussen og spørre om biletten min fortsatt var gyldig. Dette var midt i Exphil tiden så i hodet mitt vrimlet det av logiske argumenter etc. så presterer jeg å spørre sjaføren: Er denne biletten logisk gyldig?

Han så veldig rart på meg og jeg ble rød som en tomat da jeg skjønte hva jeg hadde sagt

Hehe.. bussjåfører får nok høre mye rart.

Skrevet

Fikk denne fortalt av en venn av meg:

To nordmenn var på tur i London. De gikk inn i heisen på hotellet. Etter dem kom det også inn en ung dame. Hun stod ved heisdøren og snudde ryggen mot dem, klar til å gå ut. Så gikk heisen oppover.

Da sier den ene mannen lavmælt til den andre: "Litt av et støkke hu er !" "Jepp !" svarte den andre.

Så kom heisen til den etasjen dama skulle til. I det hun gikk ut av heisen snur hun litt på seg og sier på norsk: "Takk gutter !"

Gjest raleigh
Skrevet

Hadde et one-night stand. Og mensen.

Under akten drar jeg ut ob'en. Etter akten finner jeg ikke trusa.

Fyren hjelper meg med å lete og jeg prøver å skjule mine blodige lår med bh'en. Fy faen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...