Gå til innhold

Kan jeg betale en svensk regning gjennom telefonbanken?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kan jeg det?

Kan jo ringe banken og spørre da, men akkurat nå er det lettere å spørre her.

Gjest ja, det kan du
Skrevet

Ja, det kan du. Jeg husker ikke hvor jeg klikket meg inn på det, men jeg har betalt en regning (svensk). Men jeg klikket noe feil så jeg betalte et gebyr de skulle betalt....

Skrevet

Telefonbank vet jeg ikke. Men min bank har ihvertfall lagt inn funksjonen på nettbanken. Du må oppgi SWIFT-kode ved utenlandsbetaling (det er en bokstavkode), det er kanskje ikke så greit på telegiro ?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er i så fall innmari dyrt.

Har akkurat ringt banken nå. Jeg kan visst ikke gjøre det. En lokalbank dette her.

Men jeg kan ringe til banken min på mandag når jeg har fri, så ordner de det for meg.

Sitter på jobb nå,og jeg har ikke fakturaen med meg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det kan du. Jeg husker ikke hvor jeg klikket meg inn på det, men jeg har betalt en regning (svensk). Men jeg klikket noe feil så jeg betalte et gebyr de skulle betalt....

Det går visst ikke an fikk jeg vite. Har akkurat ringt banken min nå.

Gjest ja, det kan du
Skrevet

Det går visst ikke an fikk jeg vite. Har akkurat ringt banken min nå.

Ser nå at det var telefonbanken, leste visst litt fort. Jeg betalte i nettbanken. Beklager.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ser nå at det var telefonbanken, leste visst litt fort. Jeg betalte i nettbanken. Beklager.

Man kan ikke gjøre det heller i denne banken, men det skal vi bli mulig etterhvert. Liten lokal bank dette her skjønner du.

Skrevet

Det enkleste og billigste er å gjøre det i nettbanken. For en ekspresstjeneste koster det en del, men hvis det tar bortimot en uke så er det ikke så dyrt. Du må ha SWIFT og noe slikt og det fremkommer ikke på vanlige giroer.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det enkleste og billigste er å gjøre det i nettbanken. For en ekspresstjeneste koster det en del, men hvis det tar bortimot en uke så er det ikke så dyrt. Du må ha SWIFT og noe slikt og det fremkommer ikke på vanlige giroer.

Jeg har ringt banken min, og de har ikke denne tjenesten enda.

Men det skal visst snart komme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...