Gå til innhold

jacksons advokat på kne

Anbefalte innlegg

Skrevet

I USA, hvor sensasjoner dikterer rettssamfunnet, så har det utvilsomt mye å si. Kan bare banne på at det er både dommere og juriemedlemmer som mener at, siden advokaten er seksuellt pervers, så kan man ikke stole på det juridiske han sier. På det området, bl.a., ligger USA omtrent 50 år etter mesteparten av Europa.

"...................................."

Skrevet

jeg synes det er absurd at advokatens seksuelle preferanser skal trekkes frem i det hele tatt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvfølgelig har det ikke noe å si.

Men i USA, et sted hvor de er en god del dummere enn oss, tviler jeg ikke på at det har mye å si.

Skrevet

Selvfølgelig har det ikke noe å si.

Men i USA, et sted hvor de er en god del dummere enn oss, tviler jeg ikke på at det har mye å si.

"Men i USA, et sted hvor de er en god del dummere enn oss..."

Kan vi si dette med hånda på hjerte, som har valgt en regjering som alle hater, og ønsker seg en regjering som alle frykter, som har verdens dyreste og dårligste av det meste, og som knapt kan foredle en skarve fisk for eksport? Shall I go on?

Hva var det som var så typisk norsk igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...