Gjest ops!i3 Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,631637,00.html Har det egentlig noe å si for saken? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 I USA, hvor sensasjoner dikterer rettssamfunnet, så har det utvilsomt mye å si. Kan bare banne på at det er både dommere og juriemedlemmer som mener at, siden advokaten er seksuellt pervers, så kan man ikke stole på det juridiske han sier. På det området, bl.a., ligger USA omtrent 50 år etter mesteparten av Europa. "...................................." 0 Siter
Gjest malun Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 jeg synes det er absurd at advokatens seksuelle preferanser skal trekkes frem i det hele tatt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Selvfølgelig har det ikke noe å si. Men i USA, et sted hvor de er en god del dummere enn oss, tviler jeg ikke på at det har mye å si. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Selvfølgelig har det ikke noe å si. Men i USA, et sted hvor de er en god del dummere enn oss, tviler jeg ikke på at det har mye å si. "Men i USA, et sted hvor de er en god del dummere enn oss..." Kan vi si dette med hånda på hjerte, som har valgt en regjering som alle hater, og ønsker seg en regjering som alle frykter, som har verdens dyreste og dårligste av det meste, og som knapt kan foredle en skarve fisk for eksport? Shall I go on? Hva var det som var så typisk norsk igjen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.