Gjest lissemor Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 ...noen som husker denne svanske sangen? Og hvem som har den?Og kanskje hvordan det skrives? Puuhh...ble mange spm på en gang her,men.... 0 Siter
Gjest lissemor Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 svensk seff,ikke svansk,hehe... tror den heter evighetsmaskin..? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 En evighetsmaskin? kanskje å søke på "evighetsmaskin" gjør susen? Spør en svenske, eller noe sånt.... Den er så morsom, den sangen. Skulle gjerne hatt den selv! :-S 0 Siter
Gemini Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 "Den makalösa manicken" av Mikael B. Tretow alias "Professorn" http://www.euphonia-audioforum.se/forums/lofiversion/index.php/t1360.html 0 Siter
bb71 Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Den het ikke professoren da? Og ja, er svensk. Eller kanskje han som sang het professoren? Husker bare at det sto på coveret på singelen jeg hadde... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Fant teksten, men dessverre ikke noen sang å laste ned... Michael B Tretow - Den makalöse manicken --------------- Jo,propellen driver rundt et litet aggregat som pumpar vatten gjenom trappen til ett termostat som i sin tur leder vatten til et skovelhjul som sitter fast i mastenforat sykkelhjul Den går hit, den går dit, den går rundt en liten bit Den startar på ett kick, det är en makalös manick (Journalist) Tack,tack,men hva är det förslags maskin Hva har man den til? (Professorn) Jo i enden utav masten är det en pedal som trampar rundt en sykkel utav märket Nasjonal og då så får man ström från sykelgeneratorn där Det blir sånn tie-tolv ampere sådär ungefär Den går hit, den går dit, den går rundt en liten bit Den startar på ett kick, det är en makalös manick (Journalist) Jaha,takk takk snälla professorn men jag vil veta hva det är förr slags apparat %samples% Proffesorn, jo vi vil veta hva det är (Professorn) Jo, altså strömmen som man får från generatorn då Det är just precis så mycket at manicken börjar gå Förr ser du, strömmen går tilbars igjen til början hela ti'n Også går den av seg själv, det är en evighetsmaskin Den går hit, den går dit, den går rundt en liten bit Den startar på ett kick, det är en makalös manick (Journalist) Jojo, det förstår ja, men hva är det förr et apparat? (Professorn) Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin 0 Siter
Gemini Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Fant teksten, men dessverre ikke noen sang å laste ned... Michael B Tretow - Den makalöse manicken --------------- Jo,propellen driver rundt et litet aggregat som pumpar vatten gjenom trappen til ett termostat som i sin tur leder vatten til et skovelhjul som sitter fast i mastenforat sykkelhjul Den går hit, den går dit, den går rundt en liten bit Den startar på ett kick, det är en makalös manick (Journalist) Tack,tack,men hva är det förslags maskin Hva har man den til? (Professorn) Jo i enden utav masten är det en pedal som trampar rundt en sykkel utav märket Nasjonal og då så får man ström från sykelgeneratorn där Det blir sånn tie-tolv ampere sådär ungefär Den går hit, den går dit, den går rundt en liten bit Den startar på ett kick, det är en makalös manick (Journalist) Jaha,takk takk snälla professorn men jag vil veta hva det är förr slags apparat %samples% Proffesorn, jo vi vil veta hva det är (Professorn) Jo, altså strömmen som man får från generatorn då Det är just precis så mycket at manicken börjar gå Förr ser du, strömmen går tilbars igjen til början hela ti'n Også går den av seg själv, det är en evighetsmaskin Den går hit, den går dit, den går rundt en liten bit Den startar på ett kick, det är en makalös manick (Journalist) Jojo, det förstår ja, men hva är det förr et apparat? (Professorn) Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Det är en evighetsmaskin Tror den kan lastes ned fra linken jeg la ut. Men får ikke testet det fra denne maskinen jeg sitter på nå... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Tror den kan lastes ned fra linken jeg la ut. Men får ikke testet det fra denne maskinen jeg sitter på nå... Nja, jeg fikk den ikke til å virke. 0 Siter
Gjest lissemor Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg fant den på winmx:) Tusen takk for hjelpa alle dere! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg fant den på winmx:) Tusen takk for hjelpa alle dere! Takk lissemor. Nå har jeg omsider fått den lasta ned, jeg også. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.