Dory Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Nå skulle de jammen meg ha setningen på spansk også Hva heter denne på spansk: Jeg har løst denne oppgaven. Takk. Vennlig hilsen, 0 Siter
amber sun Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 hehe, der kan jeg dessverre ikke hjelpe. Den eneste setningen jeg kan på spansk, er "hva skal vi kjøpe til tante Carmen." Tror ikke det hjelper så mye 0 Siter
Dory Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 hehe, der kan jeg dessverre ikke hjelpe. Den eneste setningen jeg kan på spansk, er "hva skal vi kjøpe til tante Carmen." Tror ikke det hjelper så mye Hehe *lol* Nei, det spørs om det hjelper. Men tanken var god!!) Klemmer, 0 Siter
Gemini Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Iflg. Babelfish online translation (fra engelsk til spansk)- på http://babelfish.altavista.com/tr - blir det: He solucionado esta tarea (evt. "problema") fra I have solved this task (evt. "problem") Hvor god denne oversettelsen er, er en annen sak, jeg kan ikke spansk, så det kan jeg ikke vurdere. Håper forresten det går greiere med deg :-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Iflg. Babelfish online translation (fra engelsk til spansk)- på http://babelfish.altavista.com/tr - blir det: He solucionado esta tarea (evt. "problema") fra I have solved this task (evt. "problem") Hvor god denne oversettelsen er, er en annen sak, jeg kan ikke spansk, så det kan jeg ikke vurdere. Håper forresten det går greiere med deg :-) jeg fikk "He solucionado esta tarea" på et annet nettsted:) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Iflg. Babelfish online translation (fra engelsk til spansk)- på http://babelfish.altavista.com/tr - blir det: He solucionado esta tarea (evt. "problema") fra I have solved this task (evt. "problem") Hvor god denne oversettelsen er, er en annen sak, jeg kan ikke spansk, så det kan jeg ikke vurdere. Håper forresten det går greiere med deg :-) jeg mente "He resuelto esta tarea" 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 jeg fikk "He solucionado esta tarea" på et annet nettsted:) . 0 Siter
Line Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 He solucionado esta tarea. Oversettelsen til Gemini er perfecto 0 Siter
Line Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 jeg mente "He resuelto esta tarea" Det alternativet er enda bedre enn å bruke "solucionado" 0 Siter
Gemini Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 He solucionado esta tarea. Oversettelsen til Gemini er perfecto Hehe - da var det Babelfish og ikke meg som var perfekt denne gang. Men maskin-oversettelser kan det være skummelt å stole helt på da... 0 Siter
Dory Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 Iflg. Babelfish online translation (fra engelsk til spansk)- på http://babelfish.altavista.com/tr - blir det: He solucionado esta tarea (evt. "problema") fra I have solved this task (evt. "problem") Hvor god denne oversettelsen er, er en annen sak, jeg kan ikke spansk, så det kan jeg ikke vurdere. Håper forresten det går greiere med deg :-) Heia. Tusen takk! Joa, det rusler og går. Det største sjokket har lagt seg... Men sørger veldig og savner han noe utrolig. . Håper du også har det bra! God helg. Klem, 0 Siter
Line Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Hehe - da var det Babelfish og ikke meg som var perfekt denne gang. Men maskin-oversettelser kan det være skummelt å stole helt på da... Vet Av og til er oversettelsene langt bak mål 0 Siter
Line Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Heia. Tusen takk! Joa, det rusler og går. Det største sjokket har lagt seg... Men sørger veldig og savner han noe utrolig. . Håper du også har det bra! God helg. Klem, Hva har skjedd? (Har vært på ferie... ) 0 Siter
Dory Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 Hva har skjedd? (Har vært på ferie... ) Det er brudd med samboeren min:(((( Har vært sammen med han i mange mange år... Det var han som ville det. Kjempe leit. Savner han masse! Så nå har jeg flyttet hjem igjen. god helg! Klem, 0 Siter
Line Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Det er brudd med samboeren min:(((( Har vært sammen med han i mange mange år... Det var han som ville det. Kjempe leit. Savner han masse! Så nå har jeg flyttet hjem igjen. god helg! Klem, Huff da... sånt er ikke noe gøy, jeg var der selv for snart fire år siden. Man blir sterkere av det, tross alt, men det er tøft mens det står på. Lykke til fremover, jeg håper og tror at du vil klare deg bra når du kommer gjennom den verste perioden! Håper du har hatt ei så bra helg som mulig selv og! Min har vært VELDIG begivenhetsrik, og ble avsluttet med at jeg ble tante i kveld, så helga har vært utrolig bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.