Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skulle de jammen meg ha setningen på spansk også:)

Hva heter denne på spansk:

Jeg har løst denne oppgaven.

Takk.

Vennlig hilsen,

Skrevet

hehe, der kan jeg dessverre ikke hjelpe. Den eneste setningen jeg kan på spansk, er "hva skal vi kjøpe til tante Carmen."

Tror ikke det hjelper så mye ;)

Skrevet

hehe, der kan jeg dessverre ikke hjelpe. Den eneste setningen jeg kan på spansk, er "hva skal vi kjøpe til tante Carmen."

Tror ikke det hjelper så mye ;)

Hehe *lol*

Nei, det spørs om det hjelper. Men tanken var god!!:))

Klemmer,

Skrevet

Iflg. Babelfish online translation (fra engelsk til spansk)- på http://babelfish.altavista.com/tr - blir det:

He solucionado esta tarea (evt. "problema")

fra

I have solved this task (evt. "problem")

Hvor god denne oversettelsen er, er en annen sak, jeg kan ikke spansk, så det kan jeg ikke vurdere.

Håper forresten det går greiere med deg :-)

Gjest engel 49+
Skrevet

Iflg. Babelfish online translation (fra engelsk til spansk)- på http://babelfish.altavista.com/tr - blir det:

fra

Hvor god denne oversettelsen er, er en annen sak, jeg kan ikke spansk, så det kan jeg ikke vurdere.

jeg fikk "He solucionado esta tarea"

på et annet nettsted:)

Gjest engel 49+
Skrevet

fra

jeg mente "He resuelto esta tarea"

Gjest engel 49+
Skrevet

jeg fikk "He solucionado esta tarea"

på et annet nettsted:)

.

Skrevet

He solucionado esta tarea.

Oversettelsen til Gemini er perfecto ;)

Skrevet

jeg mente "He resuelto esta tarea"

Det alternativet er enda bedre enn å bruke "solucionado" :)

Skrevet

He solucionado esta tarea.

Oversettelsen til Gemini er perfecto ;)

Hehe - da var det Babelfish og ikke meg som var perfekt denne gang. Men maskin-oversettelser kan det være skummelt å stole helt på da...

Skrevet

fra

Heia. Tusen takk!

Joa, det rusler og går. Det største sjokket har lagt seg... Men sørger veldig og savner han noe utrolig. .

Håper du også har det bra!

God helg.

Klem,

Skrevet

Hehe - da var det Babelfish og ikke meg som var perfekt denne gang. Men maskin-oversettelser kan det være skummelt å stole helt på da...

Vet ;) Av og til er oversettelsene langt bak mål ;)

Skrevet

Heia. Tusen takk!

Joa, det rusler og går. Det største sjokket har lagt seg... Men sørger veldig og savner han noe utrolig. .

Håper du også har det bra!

God helg.

Klem,

Hva har skjedd? (Har vært på ferie... )

Skrevet

Hva har skjedd? (Har vært på ferie... )

Det er brudd med samboeren min:(((( Har vært sammen med han i mange mange år...

Det var han som ville det. Kjempe leit. Savner han masse!

Så nå har jeg flyttet hjem igjen.

god helg!

Klem,

Skrevet

Det er brudd med samboeren min:(((( Har vært sammen med han i mange mange år...

Det var han som ville det. Kjempe leit. Savner han masse!

Så nå har jeg flyttet hjem igjen.

god helg!

Klem,

Huff da... sånt er ikke noe gøy, jeg var der selv for snart fire år siden. Man blir sterkere av det, tross alt, men det er tøft mens det står på.

Lykke til fremover, jeg håper og tror at du vil klare deg bra når du kommer gjennom den verste perioden!

Håper du har hatt ei så bra helg som mulig selv og! Min har vært VELDIG begivenhetsrik, og ble avsluttet med at jeg ble tante i kveld, så helga har vært utrolig bra! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...