Freya Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Har satt opp alle dørene og vinduet til soverommet, slik at det blir gjennomtrekk! Så deilig å få luftet ut i huset når solen skinner og det er vår! Helgevasken tar jeg i løpet av helga, skal jobbe likevel, så det er ikke så nøye. God helg, alle sammen! 0 Siter
Tottlå Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg holder på med helgevasken akuratt nå! Deilig å få det gjort!!!! God yhelg!!! 0 Siter
cecily Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg holder på med helgevasken akuratt nå! Deilig å få det gjort!!!! God yhelg!!! Da kommer du hit og tar den for meg etterpå, ikke sant? 0 Siter
Freya Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 Jeg holder på med helgevasken akuratt nå! Deilig å få det gjort!!!! God yhelg!!! Jeg tenker jeg gjør det likedan som forrige helg, da jeg også jobbet. Tørker støv på lørdag, og tar gulvvasken på søndag. Finfin måte å få det gjort på uten at det blir for mye på en gang. 0 Siter
Tottlå Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Da kommer du hit og tar den for meg etterpå, ikke sant? No problema!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.