Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går fint det!!!!

Hehehehe

Men du vasker alle skap og komfyr og dusj og gulv og og.....nå går det i surr for meg. Hvor stor leilighet har du, og hvor mange bor der?

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hønemoren

16

• Tottlå

10

• maire

4

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men du vasker alle skap og komfyr og dusj og gulv og og.....nå går det i surr for meg. Hvor stor leilighet har du, og hvor mange bor der?

Bare jeg som bor der..... leiligheten er 65 kvadratmeter

Skrevet

Jeg har veldig lyst på rengjøringshjelp, men prøver heller å få min datter på snart 17 til å gjøre husarbeid. Synes det blir feil å betale andre og la henne surre rundt og få lommepenger for ingenting. Det krever bare så mye mere oppfølging å få henne til å gjøre det. Vi har lett for å krangle når vi er stressa og sure begge to i slike kjedelige situasjoner. Ellers var hun flink i dag siden jeg var syk, så kanskje jeg kan begynne å få et håp om at hun blir voksen engang:), men støvet ligger fremdeles for det hadde hun ikke tid til. Merkelig hvor opptatt ungdommen er i dag:)

Hm....pussig bebba, vi har jevngamle døtre og kunne nok utveksle noe erfaringer her. Nå er jeg bare innom for å sjekke mail for skal krype til køys, god natt og god helg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tar som regel helgevasken hver fredag. Da rydder jeg, støvsuger alle rom, vasker gulv i alle rom og tørker støv i alle rom. Så tar jeg for meg kjøkkenet (skaper, komfyr o.l.), dretter badet (skaper, dysj og sånt). Vakser klær, lufter tepper og dyner.....

Såååååååå tar jeg meg tre timer på sofaen, og nyter livet.....og den gode lukta i leiligheten......

(vaksa foresten sofa trekkene idag........ mmm smells good!!)

Phuuuu

Vasker du inni skapene også, lufter dyner og tepper,hver eneste fredag? Skjønner godt at du trenger 3 timer på sofaen etter den jobben.

Puh, du høres ut som meg for noen år siden.

Gidder ikke å holde på slik lenger, men så er jeg blitt flinkere til å ta litt her og der så det ikke sklir helt her.

Skrevet

Hm....pussig bebba, vi har jevngamle døtre og kunne nok utveksle noe erfaringer her. Nå er jeg bare innom for å sjekke mail for skal krype til køys, god natt og god helg.

Jeg har en til, men hun er flyttet hjemmefra.

God natt, jeg skal også legge meg snart.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvis det er bare deg som bor der, blir det vel ikke så grisete inni kjøkkenskapene at du er nødt til å vaske dem innvendig hver fredag?

Skrevet

Den er omtrent like stor som min, og jeg synes du skulle være barmhjertig og komme til meg hver annen uke og ta slik runde i min leilighet. Du ville nok ligge i sofaen i flere timer etter den første gangen hos meg.

Skrevet

Vasker du inni skapene også, lufter dyner og tepper,hver eneste fredag? Skjønner godt at du trenger 3 timer på sofaen etter den jobben.

Puh, du høres ut som meg for noen år siden.

Gidder ikke å holde på slik lenger, men så er jeg blitt flinkere til å ta litt her og der så det ikke sklir helt her.

Jeg har støv på hjernen! Lufter dyner og tepper så ofte jeg kan.........

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg håper for din del at du vokser det av deg ;o)

Det er så bortkastet energi. Du bor der alene og så bruker du så mye energi på å vaske. Det kan da umulig bli så møkkete med en person i huset?

Vi er 5 stykker, og nå føler jeg meg plutslig veldig grisete.

Skrevet

Jeg får nesten lyst å riste deg som dynene og få støvet ut av deg. Finn deg noen andre mer oppbyggende interesser for all del. Hva med matlaging, patchwork, kurs i arabisk, fluebinding, skrive en bok, magedans, dykking, samle på steiner, ja eller komme til meg og vaske alle skapene mine ca. en gang i året:)

Skrevet

Jeg får nesten lyst å riste deg som dynene og få støvet ut av deg. Finn deg noen andre mer oppbyggende interesser for all del. Hva med matlaging, patchwork, kurs i arabisk, fluebinding, skrive en bok, magedans, dykking, samle på steiner, ja eller komme til meg og vaske alle skapene mine ca. en gang i året:)

jeg baker og lager god mat ofte, jeg!!!!

Skrevet

Den er omtrent like stor som min, og jeg synes du skulle være barmhjertig og komme til meg hver annen uke og ta slik runde i min leilighet. Du ville nok ligge i sofaen i flere timer etter den første gangen hos meg.

Det er greit! Neste fredag, da???

Hehehe.........

Skrevet

Hvis det er bare deg som bor der, blir det vel ikke så grisete inni kjøkkenskapene at du er nødt til å vaske dem innvendig hver fredag?

Støv på hjernen!

Skrevet

jeg baker og lager god mat ofte, jeg!!!!

Jeg hadde en venninne for noen år siden som bodde alene og vasket slik som deg. Hun bakte og laget mat til seg selv ganske ofte og mye. Hun klaget mye over hvor vanskelig det var å være alene på alle mulige og umulige måter. For ikke å være alene så skaffet hun seg to katter av alle ting. Høres kanskje merkelig ut, men da jeg ble alene også så orket jeg ikke å ha kontakt med henne. Da ble jeg for opptatt av andre ting, og orket ikke å forholde meg til noen som hadde problemer med denne situasjonen.

Hun var da i slutten av 40-årene så for all del finn på noen andre interesser før du kommer i den alderen. Hun var hjemme hele tiden, og hadde veldig lyst å treffe en mann, men ingen banket på døra hos henne:)

Skrevet

Det er greit! Neste fredag, da???

Hehehe.........

Ja gjerne:)

Skrevet

Støv på hjernen!

I hvert fall ikke inn i skapene:)

Skrevet

Jeg hadde en venninne for noen år siden som bodde alene og vasket slik som deg. Hun bakte og laget mat til seg selv ganske ofte og mye. Hun klaget mye over hvor vanskelig det var å være alene på alle mulige og umulige måter. For ikke å være alene så skaffet hun seg to katter av alle ting. Høres kanskje merkelig ut, men da jeg ble alene også så orket jeg ikke å ha kontakt med henne. Da ble jeg for opptatt av andre ting, og orket ikke å forholde meg til noen som hadde problemer med denne situasjonen.

Hun var da i slutten av 40-årene så for all del finn på noen andre interesser før du kommer i den alderen. Hun var hjemme hele tiden, og hadde veldig lyst å treffe en mann, men ingen banket på døra hos henne:)

Hehehe....jeg vasker og baker ikke hele uka, da!!! Har et liv utenom!

Liker bare å ha det orntlig rundt meg!

Skrevet

Hehehe....jeg vasker og baker ikke hele uka, da!!! Har et liv utenom!

Liker bare å ha det orntlig rundt meg!

Vet ikke helt hvor gammel du er, men tror du er ganske ung. Prøvde bare å overbevise deg om at livet har så mye mer å by på enn støv. Tenk på alt du ikke ser når du har hodet inn i skapene;)

Skrevet

Vi har vaskehjelp annenhver fredag, så da tas hele huset grundig. Den andre uken, tørrmopper vi gulvene ved behov, våtmopper kjøkken og yttergang ved behov og tar badene/toalettene ved behov. (Behov = når det egentlig er for seint)

Gjest Nesten hodeløse Nick
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva samboeren min gjør, men jeg tror hun gjør omtrent det samme som deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...