Gjest Timari Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 tenkte å lage dette, men i kokeboken som søstra mi har liggende fra da hun hadde skolekjøkken så står det at man skal tilsette Majones!!. Er det noe godt? Trodde ikke meksikanerne brukte majones i denne retten? bruker dere det? 0 Siter
Gemini Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Lager aldri guacamole, er ikke så begeistret for det, men siden mat.no har oppskrift uten: http://www.mat.no/vis_oppskrift.aspx?artid=7269 Tror nok heller ikke det høres riktig ut med majones i. Men det er mange fornorskede varianter av div. oppskrifter ute og går... 0 Siter
Freya Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Nei, det er ikke det. Sto noe om dette i avisa for en stund tilbake, og det viste seg at kokeboka var sponset av Mills eller noe sånt. Alle av meksikansk avstamning som de hadde intervjuet syntes det hørtes helt forferdelig ut med majones i guacamolen. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Nei, det er ikke det. Sto noe om dette i avisa for en stund tilbake, og det viste seg at kokeboka var sponset av Mills eller noe sånt. Alle av meksikansk avstamning som de hadde intervjuet syntes det hørtes helt forferdelig ut med majones i guacamolen. ok,har ikke lest noe om dette i avisa men da forstår jeg konspirasjonen her, at det er sponset av mills 0 Siter
tiliti Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 I følge de jeg kjenner fra den kanten av verden er det hverken vanlig med majones eller rømme/melkeprodukter. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Det høres kvalmende ut. Avokado er da fett nok som det er. Jeg liker å ha i litt kesam for konsistensens skyld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.