Gå til innhold

Jeg savner kjæresten min

Anbefalte innlegg

Gjest en syk og lei
Skrevet

Jeg er skikkelig syk og kjæresten min må på jobb i morgen. Jeg har ikke sett ham på flere uker siden vi har vært bortreiste på skift. Han sier at han venter med å komme siden jeg er så syk, men jeg synes han kunne stikke innom for å synes synd på meg. Da kommer tankene om at han bare vil ha sex og det er ikke aktuelt siden jeg er så syk, selvom jeg ikke har sagt det til han.

Han kunne ha kommet bare noen minutter, selvom han har noe reisevei. Jeg synes han bruker så ofte unnskyldninger, og så vil han også helst sove i egen seng.

Gjest Lindaaa
Skrevet

Helt enig med deg! Dårlig gjort av han... det er da en ønsker seg en romantisk kjæreste som kommer med noe varmt å drikke og kanskje noen blomster;))

Det er ikke særlig fint av han når han vet du er syk! Neste gang han er syk gjør du det samme... gjør det litt værre og si du vil ut med noen venner i stedet:)

glem han i kveld, ikke mas på han... da blir det bare værre for deg... kos deg med tv, og plei deg selv du:))

God bedring!

Gjest en syk og lei
Skrevet

Helt enig med deg! Dårlig gjort av han... det er da en ønsker seg en romantisk kjæreste som kommer med noe varmt å drikke og kanskje noen blomster;))

Det er ikke særlig fint av han når han vet du er syk! Neste gang han er syk gjør du det samme... gjør det litt værre og si du vil ut med noen venner i stedet:)

glem han i kveld, ikke mas på han... da blir det bare værre for deg... kos deg med tv, og plei deg selv du:))

God bedring!

Jeg har ikke sett han på skikkelig lenge, og vi har vært litt frem og tilbake. Jeg mistenker han for å ville holde på meg siden vi har det fantastisk sammen sexuelt. Han er veldig tilbakeholdende, og har hatt et vanskelig liv. Har problemer med skilsmissen med ekskona siden han kommer fra en annen kultur. Dette er jammen meg ikke lett. Jeg er ikke ute etter en ny mann, jeg vil bare ha en kjæreste. Jeg kan ikke la en mann eller en samboer forstyrre meg i det livet som jeg lever så på den måten passer det meg bra med en som ikke stiller for store krav, men han kan godt yte litt mer og stille litt mer krav. Nå synes jeg synd på meg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...