fei1365380229 Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Heier på Tone og Erik denne gangen! Jeg også! 0 Siter
tonie Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 har aldri vært så usikker før, men jeg tipper Christian Jeg er en av de få som ikke synes Tone synger så bra. Veldig søt jente, men jeg synes stemmen er pinglete og uten særpreg. I dag synes jeg hun og Christian var dårligst. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 har aldri vært så usikker før, men jeg tipper Christian Håper Christian går i dag, hvis ikke så håper jeg det blir Cindy eller Eva. Cindy mest fordi jeg hater sangvalgene hennes og det er jo også en del av konseptet. 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Flaa var bra, Cindy likeså. Jeg tror Eva går ut... 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Håper Christian går i dag, hvis ikke så håper jeg det blir Cindy eller Eva. Cindy mest fordi jeg hater sangvalgene hennes og det er jo også en del av konseptet. har ingen anelse. synes jorunn var dårligst i dag..men vil ha henne videre for det- og Liker ikke erik så vil ha han ut. tror han og eva kommer i stolen 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg er en av de få som ikke synes Tone synger så bra. Veldig søt jente, men jeg synes stemmen er pinglete og uten særpreg. I dag synes jeg hun og Christian var dårligst. synes tone var best i dag jeg 0 Siter
Gjest tv tittern Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg tror Eva eller Christian går ut ikveld. Erik overrasket stort ikveld ! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Har egentlig aldri hatt sansen for Tone, men i kveld var hun kjempebra. Eva og Christian var dårligst. En av de ryker. Å Cindy, please ta en annen sang nesten gang. Føler hun har sunget samme sang nesten hver gang. Det samme gjelder forsåvidt Ali... 0 Siter
smekka Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 har aldri vært så usikker før, men jeg tipper Christian Tror Christian eller Cindy, men hadde ikke blitt lei meg hvis Tone eller Eva gikk ut heller. Jorunn og Alejandro er best!!! (og Erik var veldig bra i dag -han har vært min anti-favoritt hver gang, men i dag må jeg krype til korset og si at han var kjempe flink!) 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 har aldri vært så usikker før, men jeg tipper Christian Eva, Christian og Cindy i stolen. Eva går ut. Erik og Tone var best denne gang. 0 Siter
cecily Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Håper det hvertfall.. Og Eva, jeg takler henne ikke. Men hun kan jo synge da.. Jeg orker heller ikke Eva. Hun er både isdronning og spiller sukkersøt yndig småpike. Dessuten breker hun når hun synger. 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Flaa var bra, Cindy likeså. Jeg tror Eva går ut... ...jeg fikk hvertfall ståpels og tårer i øynene av Erik Flaa i kveld.... 0 Siter
Champagne Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Erik eller Christian vinner Idol. Godt mulig en av dem ryker i dag, men da vinner isåfall den av dem som er igjen. Ali og Jorun blir kastet ut når det gjenstår en 4-5 stykker. I dag bør Eva gå ut. 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg orker heller ikke Eva. Hun er både isdronning og spiller sukkersøt yndig småpike. Dessuten breker hun når hun synger. Eva er nå definitivt den beste tekniske sangeren der. Legg merke til hvordan hun klarer alle ulike volum og nivåer. Dessuten var det imponerende å høre hvordan hun la inn country-swung i en låt som i utgangspunktet ikke er mye country. Men hun er nok litt for bra for idol. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Idag BØR Christian ut (brude gått for lengst) 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Idag BØR Christian ut (brude gått for lengst) Tja, nå gikk det ikke sånn da. Enig i at han burde vært ute for lenge siden - samtidig gjorde han sin beste prestasjon hittils i dag. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Idag BØR Christian ut (brude gått for lengst) det er skandale. hadde jeg hatt mer ryggrad hadde jeg boykottet idol.. men det har jeg altså ikke så ny livetråd blir startet neste fredag. 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 ...jeg fikk hvertfall ståpels og tårer i øynene av Erik Flaa i kveld.... jepp! - -men at Cindy gikk ut ikveld, det syns jeg var synd - hun synger fabelaktig - men snakker som om ho er drita full, har du hørt det? hehe 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Tja, nå gikk det ikke sånn da. Enig i at han burde vært ute for lenge siden - samtidig gjorde han sin beste prestasjon hittils i dag. Han trekker fjortisser....-) har en sånn i stolen her... 0 Siter
cecily Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Eva er nå definitivt den beste tekniske sangeren der. Legg merke til hvordan hun klarer alle ulike volum og nivåer. Dessuten var det imponerende å høre hvordan hun la inn country-swung i en låt som i utgangspunktet ikke er mye country. Men hun er nok litt for bra for idol. Hun er kanskje god teknisk og synger sjelden surt, men hun breker likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.