Gå til innhold

idol, cindy og whitney

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

Har ikke fulgt med på Idol, men om jenta kan synge så beviser hun det tydelig om hun takler Whitney. Så om hun er fan så...

Ser ikke helt problemet jeg da.

problemet er at hun velger å ta whitney tolking av I will always love you, når det er Country kveld og hun har valgt Dolly Parton sin sang..

lalala1365380457
Skrevet

synes det er bra hun røyk ut i dag, skikkelig teit av henne å bare ville kjøre eget løp og vise at hun takler whitney, når det er country som er temaet..hadde syntes mye bedre om henne (selv om hun ikke hadde sunget like bra) om hun sang country..

Kizza1365380506
Skrevet

Men du hører at hun faller gjennom når hun ikke kan legge på volum.

Det blir sikkert bedre med årene.

Tror hun kan bli kjempebra om hun får den beste veiledning og terapeut. Veldig bra.

Kizza1365380506
Skrevet

hovedsaken i idol er en "pakke". folk skal like personen og sånt..

se bare på christian i år..

og sandra i fjord

For ikke å snakke om Kurt, hvem hadde trodd han skulle nådd så langt som han har gjort. Men det koster, det koster...

Kizza1365380506
Skrevet

problemet er at hun velger å ta whitney tolking av I will always love you, når det er Country kveld og hun har valgt Dolly Parton sin sang..

Nåja, det kan jo være riktig. Men hun synger utrolig bra og har en fantastisk utstråling. Vi får se hvordan det går med henne, spennende er det iallefall. Hun er en herlig jente.

Skrevet

Men jeg synes ikke at Cindy fortjente å ryke ut i kveld.

Jo, hun fortjente å gå ut i dag!

Skrevet

synes det er bra hun røyk ut i dag, skikkelig teit av henne å bare ville kjøre eget løp og vise at hun takler whitney, når det er country som er temaet..hadde syntes mye bedre om henne (selv om hun ikke hadde sunget like bra) om hun sang country..

det var jo country hun sang da!

Gjest angelica bom
Skrevet

Nåja, men hva var problemet? At hun synger whitney bra eller at hun bare synger whitney? Hovedsaken i Idol er, så vidt jeg husker, at hun skal synge bra.

Jeg synes også det er noe tull at de liksom skal vise at de skal synge alt. Hvis de blir populære, så velger jo alle artister sin stil allikevel. Bjørn Eidsvåg kjører en stil, Morten Harket sin stil, Wenche Myhre sin stil osv. Bare tull å være flink til ting en ikke skal drive med.

Gjest ciindyy
Skrevet

Er sjokkert over at Cindy måtte ut! Hun og Jorun burde kjempe i finalen.

lalala1365380457
Skrevet

det var jo country hun sang da!

lastet ned dollys versjon og det hun sang var mer en kopi av whitney enn i nærheten av dolleys originale countrey sang.. syntes i allefall jeg og samboern :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...