Gå til innhold

Jeg er syk engang til

Anbefalte innlegg

Gjest snufs og host
Skrevet

Jeg er sykemeldt nå i flere dager pga. kraftig forkjølelse. Jeg sliter med migrene og har derfor en dags fravær innimellom. I tillegg har jeg det siste halve året fått noen kortere sykemeldinger pga. ryggproblemer som er over nå. Jeg fikk kraftig omgangssyke tidligere i år og var borte da.

Jeg har fått et fantastisk tilbud i forhold til jobben, og må har såvidt nevnt det for sjefen som ble fyr og flamme. Vi må få satt oss ned og diskutert det ordentlig hvordan jeg skal jobbe med det videre. Jeg vet at jeg har et godt rykte på meg som profesjonell i mitt fag, men nå begynner jeg å bli skremt og redd for at kollegaene blir irriterte. Var innom jobben i dag med sykemelding, og slik som jeg snufser og hoster er ingen i tvil om hvor syk jeg er. Har bare erfaring med fra et annet sted at irritasjoner overfor syke kommer fort, og det er egentlig urettferdig. Måtte bare få ut litt frustrasjoner, synes det er ille nok å sitte her i denne situasjonen.

Kizza1365380506
Skrevet

Tror du kan ta det med ro og konsentrere deg om å bli frisk. Du høres ut som ett oppegående menneske. Når du kommer fullt tilbake til jobb er "alt" glemt iløpet av ett par timer/dager.

God bedring!

Mvh

Gjest noe som går
Skrevet

Tror du kan ta det med ro og konsentrere deg om å bli frisk. Du høres ut som ett oppegående menneske. Når du kommer fullt tilbake til jobb er "alt" glemt iløpet av ett par timer/dager.

God bedring!

Mvh

Du har nok fått den 3-4 ukers varianten som går om dagen. Dårlig, bra, dårlig, bra...slitsomt!

Men det er ikke annet å gjøre enn å ta det med ro. Og det er sjelden man er så savnet som man tror....ikke er det noen som sier takk for at du kom selv om du er dårlig, heller for den saks skyld. Så slapp av, og koble ut, det vinner du nok mest på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...