Champagne Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Hvorfor er det så jævla vanskelig å bruke ordet voldtekt!? Som niåring fikk hun kjønnsykdom av faren, og Dagbladet formulerer dette som "samleie MED datteren"! Voldtekt AV datteren hadde vært det riktige! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/04/15/428967.html 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 det er så grusomt at jeg ikke klarer å lese det. får så vondt,.,, en overgriper har i gjenomsniett av litt liv 127 ulike offer sier national health of institute i USA. tenk på alle de som ikke blir tatt..alle de stakkars barna 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Godt poeng. De bruker heldigvis både ordene "overgrep" og "misbruk" i saken, noe som gjør språkbruken bedre enn i de fleste tabloidtilfeller. Dessverre er det altfor mange tabloider som bruker begreper som "barnesex" "sexdømt" og denslags uhumskheter for å spice opp saker - når det egentlig burde stått "voldtekt" og "overgrep". 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg reagerer mer på straffen han fikk jeg da. 6 MÅNEDER!! For å ha ødelagt et liv??? Norges strafferammer er en vits! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.