Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 En afghansk familie med fire barn flyttet hit for to år siden. Alle fire barna ble registrert i det norske samfunnet som et år eldre enn de egentlig er. Etter en intens kamp har foreldrene fått attest fra afghanske ambassaden i London om riktig alder på barna, men norske myndigheter sier nei det er altfor dyrt å endre på dette. Et av barna har blitt flyttet ned til riktig klasse, de andre sliter fremdeles i klassen overfor. Dette er barn som var uten skolegang før de kom til Norge og nå skal de følge undervisningsopplegg som er for barn som er kommet lenger i den følelsesmessige utviklingen i tillegg. Det ene barnet fikk flyttet ned en klasse pga. mye problemer. De andre har ikke så store problemer, men store nok i forhold til fag. Hva er det i veien med systemet her? Jeg vet ikke hva jeg skal tro, og om jeg skal tro mine egne øyne og ører. 0 Siter
nick Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Ja, dette er spik spenna gæernt! De bør selvfølgelig plasseres på rett klassetrinn i den afghanske skolen i Afghanistan, der de vet hvor gamle de er. 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Ja, dette er spik spenna gæernt! De bør selvfølgelig plasseres på rett klassetrinn i den afghanske skolen i Afghanistan, der de vet hvor gamle de er. Nå må du være hysj! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Ja, dette er spik spenna gæernt! De bør selvfølgelig plasseres på rett klassetrinn i den afghanske skolen i Afghanistan, der de vet hvor gamle de er. De kan ikke plasseres på en skole i Afghanistan når de bor i Norge. Det trodde jeg alle forsto, men slik feil kan man ta. Ikke rart at dette blir problem som burde vært såre enkelt hvis alle tenker slik...rister på hodet... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Nå må du være hysj! Det tenkte jeg også på. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Nå må du være hysj! For meg så er jeg målløs over problemet så hysj er jeg i hvert fall. Familien er tatt imot av norske myndigheter og må behandles som alle andre i dette landet. At foreldre må kjempe for slike ting er aldeles unaturlig. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Ja, dette er spik spenna gæernt! De bør selvfølgelig plasseres på rett klassetrinn i den afghanske skolen i Afghanistan, der de vet hvor gamle de er. Nå kommer sør og setter rørtanga på balla di. 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 For meg så er jeg målløs over problemet så hysj er jeg i hvert fall. Familien er tatt imot av norske myndigheter og må behandles som alle andre i dette landet. At foreldre må kjempe for slike ting er aldeles unaturlig. enig med deg i det. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Nå kommer sør og setter rørtanga på balla di. Hvor er Sør? 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Hvor er Sør? Han skrev på meldinger at han hadde mye å styre med - både med reiser og jobb, tror jeg det var. Vi skal ikke gi oss ut på gjettinger om det 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Han skrev på meldinger at han hadde mye å styre med - både med reiser og jobb, tror jeg det var. Vi skal ikke gi oss ut på gjettinger om det Er det noen gjettinger? Nå blir jeg nysgjerrig. 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Er det noen gjettinger? Nå blir jeg nysgjerrig. Nei. Det er dumt å gjette når han har sagt hva han gjør 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Nei. Det er dumt å gjette når han har sagt hva han gjør Er det noen grunn til å gjette, når han har sagt hva han gjør;) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg....... Du får etterlyse'n...send opp en rakett. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Du får etterlyse'n...send opp en rakett. Mener du at han er ut i universet:) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Er det noen grunn til å gjette, når han har sagt hva han gjør;) -njhbjhnuynyhnjbyuhbnjnhbjhnjyuhnjyujhyujhyuyjhuyjhuyjhu *klasker hue i tastaturet* 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 -njhbjhnuynyhnjbyuhbnjnhbjhnjyuhnjyujhyujhyuyjhuyjhuyjhu *klasker hue i tastaturet* *lol* vi gærne har det godt! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Mener du at han er ut i universet:) Hehehe, fyren veit nok ikke forskjell på universitetet og universet, så hvem veit... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.