Åsemor Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Holder på å lage sånn album-sak, og skal skrive "7 dager etter termin kom endelig babyen" eller noe i den duren. Men skal jeg skrive "etter termin" eller "etter terminen"? Tror at terminen er riktig men i hodet mitt høres det mye bedre ut med termin. Og ikke be meg sjekke ordlista, for i ammetåka seint på kvelden skjønner jeg ikke hva m1 betyr. Og jeg gidder ikke å vente til i morgen når hodet funker litt bedre. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 Du kan skrive det slik: termin' :-) Fant nettopp ut at jeg strøk hele avsnittet. Var ikke plass på dingsen jeg skulle skrive det på. 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Fant nettopp ut at jeg strøk hele avsnittet. Var ikke plass på dingsen jeg skulle skrive det på. hehe - skrev du rett på DINGSEN? - skrev du om unnfangelsen da? *barnslig, trøtt og plump* 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 hehe - skrev du rett på DINGSEN? - skrev du om unnfangelsen da? *barnslig, trøtt og plump* "vi pulte, og ut kom en unge" Nei, skrev bare dato, vekt og lengde. 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 "vi pulte, og ut kom en unge" Nei, skrev bare dato, vekt og lengde. *fortsetter* på ungen? :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 *fortsetter* på ungen? :-) På stompen såklart. Litt vanskelig å få gjennom printeren, men "where there's a will there's a way". *ikke så god i engelsk* 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 På stompen såklart. Litt vanskelig å få gjennom printeren, men "where there's a will there's a way". *ikke så god i engelsk* ja nå er jo verden kommet så langt at de har marsipanlokkprintere (det imponerer meg noe vanvittig!) så man vet jo aldri 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Etter termin er mye finere språk enn etter terminen. Tror ikke at noe er galt eller feil, bare spørsmål om nyanse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.