Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å lage sånn album-sak, og skal skrive "7 dager etter termin kom endelig babyen" eller noe i den duren.

Men skal jeg skrive "etter termin" eller "etter terminen"?

Tror at terminen er riktig men i hodet mitt høres det mye bedre ut med termin.

Og ikke be meg sjekke ordlista, for i ammetåka seint på kvelden skjønner jeg ikke hva m1 betyr. Og jeg gidder ikke å vente til i morgen når hodet funker litt bedre.

Skrevet

Du kan skrive det slik: termin'

:-)

Fant nettopp ut at jeg strøk hele avsnittet. ;) Var ikke plass på dingsen jeg skulle skrive det på.

Skrevet

Fant nettopp ut at jeg strøk hele avsnittet. ;) Var ikke plass på dingsen jeg skulle skrive det på.

hehe - skrev du rett på DINGSEN? - skrev du om unnfangelsen da? :)

*barnslig, trøtt og plump*

Skrevet

hehe - skrev du rett på DINGSEN? - skrev du om unnfangelsen da? :)

*barnslig, trøtt og plump*

"vi pulte, og ut kom en unge"

;)

Nei, skrev bare dato, vekt og lengde. ;)

Skrevet

"vi pulte, og ut kom en unge"

;)

Nei, skrev bare dato, vekt og lengde. ;)

*fortsetter*

på ungen? :-)

Skrevet

*fortsetter*

på ungen? :-)

På stompen såklart.

Litt vanskelig å få gjennom printeren, men "where there's a will there's a way". *ikke så god i engelsk*

Skrevet

På stompen såklart.

Litt vanskelig å få gjennom printeren, men "where there's a will there's a way". *ikke så god i engelsk*

ja nå er jo verden kommet så langt at de har marsipanlokkprintere (det imponerer meg noe vanvittig!)

så man vet jo aldri ;)

Skrevet

Etter termin er mye finere språk enn etter terminen. Tror ikke at noe er galt eller feil, bare spørsmål om nyanse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...