flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 DET er jeg imponert over. I januar skulle vi i vårt firma overrekke en svææær kake til en butikk som åpnet - og jeg skulle bestille det som skulle stå oppå. Jeg ringte da bakeren og spurte om de kunne etterligne logoen og et enkelt produkt? - ja, bare send en .jpg fikk jeg beskjed om - så jeg lagde et oppsett med logo og produkt og sendte i vei - - og var spent på hvordan jobben skulle bli utført. Dagen etter kom kaken og du verden - .jpg-bildet var jo rett og slett printet ut over hele den svære kaka! og det kostet ikke noe ekstra engang. Jeg er mektig imponert og skal benytte meg av det også til andre anledninger. Har jo sett sånne små kaker med dåpsbarn på etc. men har trodd at man måtte kjøpe sånt i sepsialforretninger og legge det på selv eller noe - har ikke tenkte på at vår lokala baker fikset sånt på mail, liksom. TENK på alle de flotte kakene man kan kjøpe da! ja, jeg ER trøtt og har lite annet i hodet i kveld - hehe 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Egentlig ganske greit at man ikke har sånn printer hjemme. Men det gir jo ny mening til uttrykket "du er så god at jeg kunne spise deg opp". *flire* Kanskje på tide at jeg tar kvelden snart også...men det er sååå deeeilig å være helt alene hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.