Gå til innhold

Marsipanlokkprinter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET er jeg imponert over. I januar skulle vi i vårt firma overrekke en svææær kake til en butikk som åpnet - og jeg skulle bestille det som skulle stå oppå. Jeg ringte da bakeren og spurte om de kunne etterligne logoen og et enkelt produkt? - ja, bare send en .jpg fikk jeg beskjed om - så jeg lagde et oppsett med logo og produkt og sendte i vei - - og var spent på hvordan jobben skulle bli utført. Dagen etter kom kaken og du verden - .jpg-bildet var jo rett og slett printet ut over hele den svære kaka! og det kostet ikke noe ekstra engang. Jeg er mektig imponert og skal benytte meg av det også til andre anledninger.

Har jo sett sånne små kaker med dåpsbarn på etc. men har trodd at man måtte kjøpe sånt i sepsialforretninger og legge det på selv eller noe - har ikke tenkte på at vår lokala baker fikset sånt på mail, liksom.

TENK på alle de flotte kakene man kan kjøpe da! :)

ja, jeg ER trøtt og har lite annet i hodet i kveld - hehe

Skrevet

Egentlig ganske greit at man ikke har sånn printer hjemme.

Men det gir jo ny mening til uttrykket "du er så god at jeg kunne spise deg opp".

*flire*

Kanskje på tide at jeg tar kvelden snart også...men det er sååå deeeilig å være helt alene hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...