Gå til innhold

Egg

Anbefalte innlegg

Gjest eggrett
Skrevet

Jeg har mange egg som snart går ut på dato. Vet datoen ikke er så farlig, men vil gjerne bruke de opp så har noen en god middagsrett med mange egg? :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Quiche har ofte kjempemye egg. Quiche Lorraine har vel 7 hvis jeg ikke husker feil.

Eller gulrotkake (hvis man ser nøye på det, så er det nesten som en middag)

Skrevet

Quiche har ofte kjempemye egg. Quiche Lorraine har vel 7 hvis jeg ikke husker feil.

Eller gulrotkake (hvis man ser nøye på det, så er det nesten som en middag)

Quiche skrives det ja - skrev PAI for enkelthets skyld jeg -

Det er godt!!!!

Gjest angelica bom
Skrevet

Omelett tilfire personer går det en hel kartong egg til (minst). Fyll den med det du har av kjøtt, pølser eller grønnsaker. Drøy den med brød inntil. Og tomatbiter. Nam, nam.

Skrevet

Omelett tilfire personer går det en hel kartong egg til (minst). Fyll den med det du har av kjøtt, pølser eller grønnsaker. Drøy den med brød inntil. Og tomatbiter. Nam, nam.

Varme tomatbiter er vanvittig varmt!

...og kalde tomater er isende kalde...

*konstaterer*

Gjest angelica bom
Skrevet

Varme tomatbiter er vanvittig varmt!

...og kalde tomater er isende kalde...

*konstaterer*

Det var filosofisk sagt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...