Gjest eggrett Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg har mange egg som snart går ut på dato. Vet datoen ikke er så farlig, men vil gjerne bruke de opp så har noen en god middagsrett med mange egg? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Quiche har ofte kjempemye egg. Quiche Lorraine har vel 7 hvis jeg ikke husker feil. Eller gulrotkake (hvis man ser nøye på det, så er det nesten som en middag) 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Quiche har ofte kjempemye egg. Quiche Lorraine har vel 7 hvis jeg ikke husker feil. Eller gulrotkake (hvis man ser nøye på det, så er det nesten som en middag) Quiche skrives det ja - skrev PAI for enkelthets skyld jeg - Det er godt!!!! 0 Siter
Gjest angelica bom Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Omelett tilfire personer går det en hel kartong egg til (minst). Fyll den med det du har av kjøtt, pølser eller grønnsaker. Drøy den med brød inntil. Og tomatbiter. Nam, nam. 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Omelett tilfire personer går det en hel kartong egg til (minst). Fyll den med det du har av kjøtt, pølser eller grønnsaker. Drøy den med brød inntil. Og tomatbiter. Nam, nam. Varme tomatbiter er vanvittig varmt! ...og kalde tomater er isende kalde... *konstaterer* 0 Siter
Gjest angelica bom Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Varme tomatbiter er vanvittig varmt! ...og kalde tomater er isende kalde... *konstaterer* Det var filosofisk sagt! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.