Gå til innhold

Idol

Gjest hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Gjest hva syns dere?
Skrevet

Hvis Cindy hadde vist litt mer av sin stemme og ikke bare sunget Whitney Houston tror jeg hun hadde gått videre! Blir litt ensformig i lengden..

Gjest angelica bom
Skrevet

Det var jo en Dolly Parton sang Cindy sang da! Men hun hørtes ut som Witney.

Gjest hva syns dere?
Skrevet

Ja, vet det var opprinnelig Dolly Parton sang, men tviler på at Cindy sang pga Dolly Parton..

Skrevet

Jeg hadde aldri hørt sangen før Whitney sang den.

Skrevet

Tror jeg også. Og kanskje valgt litt enklere sanger, som hun behersket til fulle. Der synes jeg Christian er ganske dyktig - han velger sanger som han vet at han behersker til tross for at utgangspunktet kanskje er noe mer begrenset. Da blir resultatet mye mer overbevisende enn om man skal slite seg jennom sanger som man egentlig ikke har forutsetninger for å greie bare for at man skal bevise hva man kan. Virker mot sin hensikt spør du meg!

Jenta har jo nydelig stemme, og hun kan jo synge, liten tvil om det! Forundrer meg ikke om vi får høre mer fra henne - vel å merke om hun utvider horisonten sin til å omfatte noe mer enn Whitney Houston.."A moment like this" sang hun helt fantastisk, hvir jeg husker riktig.

Heia Jorun og Erik, spør du meg - de imponerer mer og mer! (Jeg er ikke en av de som faller for søtsuppestemmen til Ali...)

Gjest trultemor25
Skrevet

Cindy er den beste i idol. Synd hun røk ut. Stemmen henens er bare helt rå.

Skrevet

Tror jeg også. Og kanskje valgt litt enklere sanger, som hun behersket til fulle. Der synes jeg Christian er ganske dyktig - han velger sanger som han vet at han behersker til tross for at utgangspunktet kanskje er noe mer begrenset. Da blir resultatet mye mer overbevisende enn om man skal slite seg jennom sanger som man egentlig ikke har forutsetninger for å greie bare for at man skal bevise hva man kan. Virker mot sin hensikt spør du meg!

Jenta har jo nydelig stemme, og hun kan jo synge, liten tvil om det! Forundrer meg ikke om vi får høre mer fra henne - vel å merke om hun utvider horisonten sin til å omfatte noe mer enn Whitney Houston.."A moment like this" sang hun helt fantastisk, hvir jeg husker riktig.

Heia Jorun og Erik, spør du meg - de imponerer mer og mer! (Jeg er ikke en av de som faller for søtsuppestemmen til Ali...)

Ja heia Erik!

Gjest procal
Skrevet

Hun hadde gått videre hvis hun bare hadde sunget, og ikke lot seg intervjue, eller snakke.

Da høres hun helt jævlig ut.

Gjest det kan man spørre seg om
Skrevet

Hvorfor er da Tone eller Christian fortsatt med?

Skrevet

Helt enig!

Cindy har en fantastisk stemme og stemmekontroll, men det ble rett ogs slett for mye Whitney... (selv om gårsdagens strengt tatt var Dollyl, så er den de sneere årene mest kjent med Witneys versjon)

Men hatten av for at hun beholdt humøret og smilet selv om hun røk ut! Jeg er litt lei av å se jentene som gråter som om dte er verdens undergangs å ryke ut! ;-)

Skrevet

Jeg hadde aldri hørt sangen før Whitney sang den.

Men så er jo du ganske ung, da! :-)))

tror første gang jeg hørte den var i komedien "Best Little Whorehouse in Texas" m Dolly Parton & Burt Reynolds.

Skrevet

Men så er jo du ganske ung, da! :-)))

tror første gang jeg hørte den var i komedien "Best Little Whorehouse in Texas" m Dolly Parton & Burt Reynolds.

Tror nok at det er mange andre unge idol-seere også. ;)

Skrevet

Tror nok at det er mange andre unge idol-seere også. ;)

DET har du nok helt rett i! :-) Jeg bare forklarte hvorfor de neppe hadde hørt den før! *S*

Og kanskje også Cindy ikke hadde hørt denne sangen før Whitney sang den????

Hun sang den ihvertfall mye mer whitneysk enn dollysk, og så slengte hun på noen texas-r-er for å høres ekstra cowboy ut! :-(

Synd, for hun har så fin stemme, men folk ble kanskje lei låtvalget? Det ble ihvertfall jeg!

Skrevet

Helt enig!

Cindy har en fantastisk stemme og stemmekontroll, men det ble rett ogs slett for mye Whitney... (selv om gårsdagens strengt tatt var Dollyl, så er den de sneere årene mest kjent med Witneys versjon)

Men hatten av for at hun beholdt humøret og smilet selv om hun røk ut! Jeg er litt lei av å se jentene som gråter som om dte er verdens undergangs å ryke ut! ;-)

Hvis hun har så bra stemmekontroll, hvorfor sang hun da skjærende surt på fredag? (for det gjorde hun, selv om stemmen er fin!) Dessuten er hun ikke så veldig dyktig på det med dynamikk - det er liksom full guffe hele tida, og det blir litt mye for meg.

Tror det er nettopp det med stemmekontroll det skorter på jeg (var det på fredag i alle fall!), men det kommer hun helt sikkert til å mestre bedre etter hvert som hun blir eldre - har med modning av stemmen å gjøre også det, og hun er jo så ung!

Hun er et stort talent som trenger å få hjelp av en god sangpedagog for å få "foredlet" den flotte stemmen sin til max kapasitet!

Skrevet

Hvis hun har så bra stemmekontroll, hvorfor sang hun da skjærende surt på fredag? (for det gjorde hun, selv om stemmen er fin!) Dessuten er hun ikke så veldig dyktig på det med dynamikk - det er liksom full guffe hele tida, og det blir litt mye for meg.

Tror det er nettopp det med stemmekontroll det skorter på jeg (var det på fredag i alle fall!), men det kommer hun helt sikkert til å mestre bedre etter hvert som hun blir eldre - har med modning av stemmen å gjøre også det, og hun er jo så ung!

Hun er et stort talent som trenger å få hjelp av en god sangpedagog for å få "foredlet" den flotte stemmen sin til max kapasitet!

Det verste på fredag synes jeg var at hun sang for whitneysk samtidig som hun strevde fælt med å få det til å være litt dollysk, bl.al med overdreven kåbbåj-aksent! Det hele ble veldig karaokeaktig.

Men helt enig i at kontrollen ikke var på topp på fredag og at det var litt surt av og til.

Og det at hun ryker ut i rå, som Maria gjorde i fjor, bare understreker at det ikke nødvendigvis er synonymt å være en syper-syngedame og det å være et pop-idol! ;-)

Det er mange store stjerner med mer middelmådig stemmeprakt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...