Gå til innhold

Hvor leneg siden er det du fikk en skikkelig latterkrampe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De laaaange gode latteranfallene man ikke vil skal gå over - - - det gir seg og så bare bryter man ut i latter igjen - gubbe nog jeg har hatt et par voldsomme denne uka - jeg er støl i magan enda.

Husker ikke hva vi lo av første gangen, men andre gangen var det at vi husket gubben skrmte ei ku i Frankrike i fjor sommer - ikke så moro for dere, men hadde dere vært der! :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Apropos ku.

Vi var på ferie og kjørte i time etter time. Det var på den tiden hvor det var så mye snakk om kugalskap.

Vi hadde nettopp stoppet og spist på restaurant, og mannen min spiste oksekjøtt.

Etter det fikk vi ikke kontakt med han på mange timer. Han svarte bare møøøøøø, hver gang vi prøvde i time etter time. Ungene og jeg ble drevet til rene vanvidd.Jeg tror jeg begynte å fable om skilsmisse.

Det var forferdelig da det sto på, men jeg kan le av det nå. Men latteranfall får jeg ikke akkurat.

Skrevet

Apropos ku.

Vi var på ferie og kjørte i time etter time. Det var på den tiden hvor det var så mye snakk om kugalskap.

Vi hadde nettopp stoppet og spist på restaurant, og mannen min spiste oksekjøtt.

Etter det fikk vi ikke kontakt med han på mange timer. Han svarte bare møøøøøø, hver gang vi prøvde i time etter time. Ungene og jeg ble drevet til rene vanvidd.Jeg tror jeg begynte å fable om skilsmisse.

Det var forferdelig da det sto på, men jeg kan le av det nå. Men latteranfall får jeg ikke akkurat.

Hehe - så mye barnslig humor en kan ha sånn - kan aldri beskrive det eller fortelle det videre egentlig :-)

Skrevet

Ja, de der ja *lol*

Glemmer nok ikke det der med det første, hehe.

Det var jo bent ut sagt en meget pinlig affære! :)

Skrevet

Pyttsann. Vi andre hadde det iallefall artig en stund *fnis*

Skrevet

Jeg hadde en sånn runde med ei venninne for ikke så lenge siden - foranledningen var typisk intert og umulig å forklare, men gudhjelpe så deilig det er å le sånn!

For øvrig ler jeg godt hver dag, men altså ikke nødvendigvis latterkrampemessig. ;o)

Skrevet

For flere år siden var vi en tur på Steen og Strøm i Oslo. Vi stod utenfor en heis da døra til heisa gikk opp. I heisa stod det to eldre damer (venninner).

Damene var litt dårlig til beins og den ene fikk stavra seg ut heisdøra med den andre hakk i hæl. Dette tok sin tid, så før sistemann klarte å komme seg ut heisa, gikk døra igjen.

Den eldre damen som ble igjen i heisa så illsint og litt stressa ut når døra gikk sakte igjen. Hun heiv stokken sin fram mellom de to "dørdelene" og prøvde å holde døra åpen på den måten. Døra var lukket, men stokken stakk ut, så heisa stod bom fast.

Det endte med at mannen min måtte dytte stokken inn i heisa igjen slik at den begynte å funke.

Hele situasjonen var, i mine øyne, så vittig at jeg fikk alldeles latterkrampe. Jeg lo så tårene rant og svigermor lurte på om jeg grein. Jeg tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv, og i flere timer etterpå hadde jeg store problemer med å holde meg alvorlig.

Mannen min syntes situasjonen var noe komisk han også, men han skjønner fortsatt ikke _hvor_ morsomt jeg syntes det var.

Selv idag, så mange år etterpå, kjenner jeg det bobler i magen av innestengt latter når jeg tenker på denne episoden. Mulig jeg har en litt syk sans for humor ;-)

Gjest aprilsnarr
Skrevet

Sist gang var 1. april. Jeg gikk forbi en bygningsarbeider som stod på en krakk og strekket seg opp til ledninger i taket.

Jeg kunne ikke dy meg, og utbrøt; "Næmmen, smekken din er jo åpen!" (Typisk barneskoleaprilsnarr.) Reakjsonen hans var spontan, og jeg ble så fnisete at det gikk over i latterkrampe. Lo så tårene trillet.

Skrevet

Men veldig morsom for oss andre :)

Skrevet

Sist gang var 1. april. Jeg gikk forbi en bygningsarbeider som stod på en krakk og strekket seg opp til ledninger i taket.

Jeg kunne ikke dy meg, og utbrøt; "Næmmen, smekken din er jo åpen!" (Typisk barneskoleaprilsnarr.) Reakjsonen hans var spontan, og jeg ble så fnisete at det gikk over i latterkrampe. Lo så tårene trillet.

hehe! Ja, det er nettopp sånne situasjoner man kan komm epå igjen etterpå og så gapskratter man igjen -

Skrevet

For flere år siden var vi en tur på Steen og Strøm i Oslo. Vi stod utenfor en heis da døra til heisa gikk opp. I heisa stod det to eldre damer (venninner).

Damene var litt dårlig til beins og den ene fikk stavra seg ut heisdøra med den andre hakk i hæl. Dette tok sin tid, så før sistemann klarte å komme seg ut heisa, gikk døra igjen.

Den eldre damen som ble igjen i heisa så illsint og litt stressa ut når døra gikk sakte igjen. Hun heiv stokken sin fram mellom de to "dørdelene" og prøvde å holde døra åpen på den måten. Døra var lukket, men stokken stakk ut, så heisa stod bom fast.

Det endte med at mannen min måtte dytte stokken inn i heisa igjen slik at den begynte å funke.

Hele situasjonen var, i mine øyne, så vittig at jeg fikk alldeles latterkrampe. Jeg lo så tårene rant og svigermor lurte på om jeg grein. Jeg tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv, og i flere timer etterpå hadde jeg store problemer med å holde meg alvorlig.

Mannen min syntes situasjonen var noe komisk han også, men han skjønner fortsatt ikke _hvor_ morsomt jeg syntes det var.

Selv idag, så mange år etterpå, kjenner jeg det bobler i magen av innestengt latter når jeg tenker på denne episoden. Mulig jeg har en litt syk sans for humor ;-)

Som meg du! :)

Skrevet

Men veldig morsom for oss andre :)

Ja, og jeg rodde og rodde! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...