Gå til innhold

trouble in paradise

Anbefalte innlegg

Gjest tasslehoff

Hei folkens. Jeg har (minst) ett problem som jeg gjerne vil få ned på papir.

Jeg har en flott kjæreste som jeg er veldig glad i, men jeg er ikke helt fornøyd med sexlivet vårt. Hun hater å snakke om sex. Hun liker å ha det, men ikke engang når vi er godt igang tør hun si hva jeg skal gjøre og (enda viktigere) ikke gjøre. Dette har blitt en ond sirkel for oss. Når jeg intetanende gjør noe som hun ikke liker, ser jeg det godt på ansiktsuttrykket hennes, og dette tar helt fra meg lysten. Selv om hun forsikrer meg om at hun har det godt i senga så merker jeg at jeg selv begynner å miste interessen, for jeg føler ikke at jeg har mulighet til å tilfredsstille henne ordentlig. Hun liker ikke å bli kost med nedentil verken med hender eller tunge. Dette fører til at samleiene våre blir veldig rutinepregete...

Vi har vært sammen i 4 år, og har forsøkt å ikke presse henne. Likevel ser det ikke ut til at hun har noe fremgang på dette området. Vi snakker sammen om problemet, men det blir vanskelig når hun ikke tør/vil snakke om deta

Noen som har noen gode råd? Jeg har vel bestemt meg for å oppsøke en fagperson, men hun har (ikke overraskende) ingen lyst til å snakke om det med noen hun ikke kjenner. Dersom hun ikke endrer mening så kommer jeg til å reise alene. Skal jeg be om henvisninng fra lege, eller har noen av dere tips om noen jeg kan snakke med (oslo og omegn). Er det sexologer man snakker med om slike ting?

Jeg har det kjempebra med henne, men merker at jeg blir mer og mer frustrert over det jeg mener er et amputert sexliv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181287-trouble-in-paradise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere kan snakke sammnen utenom senga - og feks bli enige om at dere ikke skal si med ord, men vise med tegn eller føre den andres hender hit eller dit, vise med egne hender, åpne/lukke øyne, ta styringen, snu/vende osv.osv.

Alt må ikke sies med ord. Hvis hun har et litt forknytt eller beskjemmet forhold til sex, blir det i alle fall ikke lett å bruke ordene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181287-trouble-in-paradise/#findComment-1225343
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...