Gjest lurer fælt nå gett Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 For et år siden eller så var det en fransk gruppe som hadde et par hiter her i Norge. De hadde også endel TV-reklame. De sang på engelsk, og det var ikke mulig å høre at de var franske. Jeg kommer ikke på navnet på gruppa, og heller ikke navn på låtene. Er det noen som vet hvem jeg mener? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Tja, eneste jeg kan komme på er Air - men de hadde ingen store hiter i fjor da (som jeg fikk med meg ihvertfall). De hadde sine største øyeblikk i rampelyset i 1998 med låta Sexy Boy. 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Du tenker sikkert på Phoenix, som ga ut alphabetical i 2004 med bla. "Everything is Everything" på. Ellers hadde også Air et nytt album ute i fjor, Talkie Walkie. 0 Siter
Gjest Tusen takk!;) Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Du tenker sikkert på Phoenix, som ga ut alphabetical i 2004 med bla. "Everything is Everything" på. Ellers hadde også Air et nytt album ute i fjor, Talkie Walkie. Phoenix var det ja! Takker så mye! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.