Gå til innhold

"Ikke et udyr" sier moren

Anbefalte innlegg

fruen fra havet
Skrevet

til den ene dømte i Baneheiasaken. Nei vel, men hva kalles en som voldtar og dreper småjenter med kaldt blod da?

Gjest Timari
Skrevet

Tenker på advokaten til han "tosken" som beskriver han som en real og trivelig fyr. og denne fyren går rundt og raner banker, selger narkotika og gjør stadig vekk innbrudd. Joda han er sikkert hyggelig han også ;)

Skrevet

Skrev ikke moren at HUN ikke kjenner "udyret"?

Det er sønn hennes, og hun vil alltid elske han, uansett. :-)

Gjest vioola
Skrevet

er enig med deg.

Men kanskje hun prøver å si at han har et fnugg av menneskelighet i seg og ikke er bare monster eller noe..

forsøke å forsvare for seg selv hvorfor hun er glad i han enda og støtter opp om han.

synes det var en fin artikkel jeg. som forteller at det er mye godt i mennesker. Hvor god støtte ofrene (foreldrene til drapsmennene) har fått.

men hun skylder på omstendigheter. at det var det som gjorde at det gikk som det gikk. Helt el endig unnsskyldning .

men er menneskelig å forsøke og forklare og unnskylde når det tros alt er sønnen hennes som hun er glad i uansett hva han har gjort..

Gjest vioola
Skrevet

les hele artikkelen i fædrelandsvennen. husker ikke link her og nå..men står på forsiden på nettavisen til fedrelandsvennen

Kizza1365380506
Skrevet

Det finnes sikkert noe godt i alle dersom du leter godt nok. Kanskje han er glad i dyr. (Ment ironisk)

Noe er alvorlig galt med han men kanskje udyr er litt sterkt??? Hva vet jeg, jeg kjenner ham ikke.

Handlingen derimot er uhyrlig.

Mvh

Gjest Timari
Skrevet

har du noen linker til artikkelen?. Den linken jeg skulle lese var det noe galt med.

mvh

Gjest håndall
Skrevet

Du burde lese artikkelen en gang til.

kanskje du får med deg hva hun egentlig sier.

Skrevet

Det hun sa var vel at hun ikke kjente denne siden av ham, og at hun alltid kom til å være glad i sønnen sin på tross av det han har gjort. Synes ikke det er så rart jeg, jeg har kompiser som jeg er glad i selv om de har gjort ting som jeg synes er helt forkastelig - det har jeg også sagt til dem! Regner med at denne moren også har sagt klart i fra til sønnen hva hun mener om handlingene hans!

Fikk inntrykk av at noe av det hun ville fram til, var at gjerningsmenns pårørende også er ofre i slike saker. Det er jeg faktisk helt enig i! Hun har jo på en måte "mistet" barnet sitt hun også, han sier jo selv at han aldri vil flytte hjem igjen.

Et udyr ja, slik ville jeg karakterisert ham, en frisk person ville ikke ha utført en slik handling, men det er fryktelig trist at uskyldige parter i det, slik som moren og lillesøsteren (som måtte bli beskyttet i friminuttenepå skolen etterpå) skal bli truet og trakassert.

Henriette1365380130
Skrevet

Tenker på advokaten til han "tosken" som beskriver han som en real og trivelig fyr. og denne fyren går rundt og raner banker, selger narkotika og gjør stadig vekk innbrudd. Joda han er sikkert hyggelig han også ;)

hvorfor kan han ikke være hyggelig fordi han gjør innbrudd og selger narkotika?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...