Gjest Timari Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 begynner å bli frustrert over dette. I en lang periode så har posten stadig vekk kommet feil. Vi må alltid sortere posten vår for å se hva som er til oss og hva som er til naboene. Problemet er at ikke alltid naboene er hjemme og vi risikerer å få viktig post for sent. her om dagen fikk vi et brev i postkassen om et inkassovarsel som tilhørte en person som bodde en del kvartaler unna. han som ofte leverer post hos oss er utlending og kan ikke noe særlig norsk. Tror ikke at han kan lese noe særlig også. navn som begynner på samme bokstav havner i samme postkasse. vi har ringt til posten og klaget men ingenting har skjedd. jeg er også redd for at personlig og sensitiv informasjon skal havne i gale hender. Har opplevd noen ganger å ikke motta post som avsender mener skulle være levert. det er litt ekkelt noen forslag til hvordan vi får ordnet opp i dette? 0 Siter
Hamon Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Klag! Snakk med postmannen, og/eller ta kontakt med posten. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Klag! Snakk med postmannen, og/eller ta kontakt med posten. Har tatt kontakt med posten for lenge siden men ingenting har skjedd. kanskje vi må prøve igjen? 0 Siter
Gemini Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Har tatt kontakt med posten for lenge siden men ingenting har skjedd. kanskje vi må prøve igjen? Klag skriftlig. Ta det videre til et høyere nivå i Posten dersom en klage til den lokale postomdelingen ikke fungerer. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Send skriftlig klage hver gang post havner feil. 0 Siter
Hamon Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Har tatt kontakt med posten for lenge siden men ingenting har skjedd. kanskje vi må prøve igjen? Ja, fortsett til det skjer noe! 0 Siter
noami Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Skriftlig klage og gjerne personlig fremmøte når dere skal levere inn klagen. Skriv ned logg over når og hva/hvem dette skjer. 0 Siter
Gjest skriftlig klage Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg hadde samme problem og klaget muntlig flere ganger. Til slutt skrev jeg en ganske sinn skriftlig klage. Jeg truet der med at hvis jeg heretter fikk andre personers post i min kasse, ville det gå rett i søpla. (Vet ikke om jeg ville gjort det, men) Etter dette ble det ikke noe problem. 0 Siter
Gjest durelle Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Hei, skjønner godt at dette er et problem... jeg jobber i post i butikk, og har erfart at det er veldig mye post som blir feil sortert. mye av grunnen er at en stor del av sorteringen skjer maskinelt, men det er jo selvfølgelig ikke en unnskyldning, da det er mennesker som putter den i postkassa. det nytter ikke å gå til postkontoret ditt, det er ikke de som leverer ut posten, men du kan prøve å snakke med post omdelingen, og hvis det ikke hjelper, så skriv en klage til postens kontaktservice i haugesund. adressen kan du nok få på postkontoret. jeg husker ikke den i hodet. ellers kan du ringe 815 70 000, tror jeg det er... postens kundeservice. Klagene blir bragt videre, har selv fått noen til vår PiB. Husk å ikke være sinna når du klager... Hvis noen er sint når de er misfornøyd med noe, og prater til meg.... driter jeg i dem... kommer de med konstruktiv saklig kritikk, tar jeg det til meg. sånn er det vel for alle mennesker.... Håper dette var til hjelp. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Hei, skjønner godt at dette er et problem... jeg jobber i post i butikk, og har erfart at det er veldig mye post som blir feil sortert. mye av grunnen er at en stor del av sorteringen skjer maskinelt, men det er jo selvfølgelig ikke en unnskyldning, da det er mennesker som putter den i postkassa. det nytter ikke å gå til postkontoret ditt, det er ikke de som leverer ut posten, men du kan prøve å snakke med post omdelingen, og hvis det ikke hjelper, så skriv en klage til postens kontaktservice i haugesund. adressen kan du nok få på postkontoret. jeg husker ikke den i hodet. ellers kan du ringe 815 70 000, tror jeg det er... postens kundeservice. Klagene blir bragt videre, har selv fått noen til vår PiB. Husk å ikke være sinna når du klager... Hvis noen er sint når de er misfornøyd med noe, og prater til meg.... driter jeg i dem... kommer de med konstruktiv saklig kritikk, tar jeg det til meg. sånn er det vel for alle mennesker.... Håper dette var til hjelp. takk for nyttig og informativ informasjon:) skal være smøreblid når jeg prater med dem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.