Gå til innhold

Ei uhøflig dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var uhøflig. Selv om det var et loppemarked så koster det ingenting å svare folk på en skikkelig måte.

Selvfølgelig løper man en risk når man kjøper ting på loppemarked, men det finnes utallige måter å si i fra om dette på uten å virke nesevis :)

Skrevet

Skulle de ha sjekket det??? man må ta en risk, men kanskje ikke ta blodpris for det. Hva kostet det?

Skrevet

Jeg er en person som ler ofte men den slags humor ber jeg meg frabedt. Synes du det er morsomt om andre f.eks ler av utseendet ditt? I følge din påstand om at jeg ikke eier humor kan man jo her si da at du ikke eier humor om du ikke liker det. Å latterligjøre andre på andre måter er heller ikke pent. Dette var forresten et puslespill for små barn.

Jeg kan vel egentlig ikke se noen sammenheng mellom utseende på folk og puslespill på loppemarked.

Det var vel uansett ikke noen big deal om damen ikke kunne fortelle hvor mange brikker?

Jeg ser fortsatt det absurde i situasjonen, sitte natta over og legge puslespill for å sjekke om brikkene til nedslitte puslespill for kr 3,- stemmer.

Skrevet

Jeg kan vel egentlig ikke se noen sammenheng mellom utseende på folk og puslespill på loppemarked.

Det var vel uansett ikke noen big deal om damen ikke kunne fortelle hvor mange brikker?

Jeg ser fortsatt det absurde i situasjonen, sitte natta over og legge puslespill for å sjekke om brikkene til nedslitte puslespill for kr 3,- stemmer.

Det er da ingen som forlanger at de skal legge puslespill. Vær nå litt saklig da!

Det går ann å telle bitene om du enda ikke har fått det med deg.

Dessuten har jeg ikke folangt noe som helst. Det er helt i orden at de ikke teller over også. MEN jeg forventer å få et svar som er gitt med vanlig folkeskikk. Å svare så respektløst som denne dama gjorde til et menneske hun aldri har møtt ville trolig vært oppsigelsesgrunn i en vanlig butikk.

Gjest nymoren
Skrevet

Jeg fatter ikke hva som var morsomt med sprøsmålet mitt. Dette var forresten også et veldig rotete loppemarked. Det var rett og slett såpass dårlig at jeg ikke kommer til å gå der neste gang det er loppemarked der.

På andre loppemarked jeg har vært har det vært ryddig og mye billigere. Om du går på en del ulike loppemarkeder viol du merke store forskjeller.

Hvor var dette loppemarkedet, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...