favn Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Min nyinnkjøpte og alldeles vårlige, lyse moccajakke har fått spor av jord og annet 'mørkt' - forbistrede unger... ;-) Jakken må renses, det er jeg klar over. Men gjør-det-selv, er det en idé? Og hva gjør jeg i så fall? Veldig takknemlig for hjelp i en fei! 0 Siter
serendipity Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Gjør-det-selv- er en svært dårlig idè. Det du kan gjøre er å bruke en børste beregnet på semsekede sko og børste over flekken(e), men det kan hende (eller det vil skje) at "hårene" i jakken blir litt mer "rufsete". Jeg hadde aldri tuklet med en jakke i semsket skinn ;-) 0 Siter
favn Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Gjør-det-selv- er en svært dårlig idè. Det du kan gjøre er å bruke en børste beregnet på semsekede sko og børste over flekken(e), men det kan hende (eller det vil skje) at "hårene" i jakken blir litt mer "rufsete". Jeg hadde aldri tuklet med en jakke i semsket skinn ;-) Det var det jeg trodde :-( Takk for svar :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Det var det jeg trodde :-( Takk for svar :-) Jeg hadde en skitten svart kåpe i semsket skinn. Det ble dyrere å rense den enn den var verdt (ca 500 kr), så jeg vasket den med en lett fuktig klut. Gikk greit det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.