Gjest M.Angelica Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Ikke båten, men stadion! Hvorfor har Ålesund kalt den nye stadion sin for Color Line Stadion?? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Sponset kanskje? (aner ikke ) Tenkte tanken.. men lell da! Ellers så er det tilnærma likt danskebåten på kampene deres =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Olav Nils Sunde som eier Color Line-båtene (tror jeg?) er fra Ålesund. Han sponset stadion med 50 mill kroner hvis de ville bruke Color Line-navnet. Det var masse debatt omkring navnet i starten, men nå tror jeg de fleste sunnmøringer er vant til å kalle det Color Line-stadion. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Olav Nils Sunde som eier Color Line-båtene (tror jeg?) er fra Ålesund. Han sponset stadion med 50 mill kroner hvis de ville bruke Color Line-navnet. Det var masse debatt omkring navnet i starten, men nå tror jeg de fleste sunnmøringer er vant til å kalle det Color Line-stadion. Takk for info! Har lurt på det her lenge nå..hehe Vartfall siden kampen startet =) 0 Siter
noami Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Tenkte tanken.. men lell da! Ellers så er det tilnærma likt danskebåten på kampene deres =) hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Takk for info! Har lurt på det her lenge nå..hehe Vartfall siden kampen startet =) Utrolig kamp forresten!! Mannen min var på kampen og sendte akkurat melding hjem om elleville sunnmøringer i gatene :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Tenkte tanken.. men lell da! Ellers så er det tilnærma likt danskebåten på kampene deres =) Bør jeg bli fornærma? ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Bør jeg bli fornærma? ;-) He he..neida! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.