Gjest drøya Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg har alltid tvilit litt på om jeg kan bruke så lite shjampo i håret som frisøren har sagt. Trodde liksom ikke at håret ble ordentlig rent med bare en halv tessje fordi jeg ikke kjente skumminga i håret ved vasking. De siste dagene har jeg allikevel prøvd med bare to til tre dråper shamo og håret blir like rent og pent. Så om noen bruker mere enn frisøren sier så vil jeg abre si prøv med lite så vil du se det holder og flaska vil vare mye lenger. 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg har jobbet i frisørsalong, og hvis du bruker for mye sjampo tar det vanvittig lang tid før du får all sjampoen ut igjen... Det skal veldig lite til for at håret blir rent ja... Det er ikke mengden skum som avgjør hvor rent håret blir. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Derfor orker ikke jeg å dusje sammen med sambo lenger, jeg vrir meg når jeg ser han fylle opp hele hånda med shampo for å vaske det 10 mm lange håret sitt. Det er vanlig butikksjampo, men man behøver ikke en håndfull allikevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.