Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Ja, nå nærmer det seg kanskje innsetting for vår del. Skal på Haukeland på mandag for å måle livmorslimhinnen, så er den bra nok tar de egg opp til tining. Vi får se da om resten av prosessen går bra.

Jeg har tenkt endel i det siste på at mange tar tilskudd ifbm. forsøk. Vi er så heldig å ha fått et barn og den gangen tok jeg Albyl-E (dette er ikke et vitamintilskudd det vet jeg) det fikk alså positivt utfall. Mange snakker om omega 3 og vitamin E som skal være bra for blodgjennomstrømmningen/blodfortynnende.

Så det jeg lurer på når bør man begynne med evt. tilskudd for at det skal ha noen effekt.??

Tar kun folat og en skei tran i ny og ne idag.

Takknmelig for svar..

God lørdagkveld til dere alle..

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181333-vitaminer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ingen svar men vil også si LYKKE TIL!!! jeg skal på siste undersøkelse før innsetting fredag og er kjempespent.

Hei !

Lykke til på fredag. Imorgen (onsdag) får jeg telefon fra laberatoriet om eggene ser bra ut etter nedfrysingen og hvis de gjør det blir det innsetting på torsdag.

Krysser fingrene for oss begge. Si ifra når det er noe nytt. Spennede å følge med når vi er så likt i løypa.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181333-vitaminer/#findComment-1227406
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...