Gå til innhold

For en elendig TV-kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da roen hadde senket seg i huset, sank vi ned i sofaen og skulle kose oss med reker, pærecider og noe å se på på TV.

Først begynte mannen min å se på en merkelig svensk film på NRK2. Jeg kom inn etterhvert - men den var skremmende rar...

Vi hadde fått låne Ocean11 på video av noen venner som anbefalte den grenseløst. Etter 30 minutter med langtekkelig dilldall, slo vi av den og.

Så begynte en slags cowboyfilm (HI-low....)på TV2. Men også denne filmen var vanvilttig sirupstreg.

Nå Dol'er jeg litt heller før jeg legger meg. Min kjære sitter igjen nede i stua...

God natt!

Skrevet

Til en annen gang, prust. Sjekk filmanbefalingen min over her ;)

Skrevet

Slo dere av 'Sånger från andra våningen'???

Det er en fantastisk film og jeg gråt nesten i går kveld fordi vi ikke har NRK2.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Så enig, så enig. Vi startet å se den svenske filmen her og, men den ble rett og slett for spesiell.

Gjest not scared
Skrevet

Insomnia (norsk versjon) gikk på Svensdk tv2.

Spennende.

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Insomnia (norsk versjon) gikk på Svensdk tv2.

Spennende.

Men faktisk en god del dårligere enn den amerikanske.

hare1365380455
Skrevet

Jeg likte "Oceans 11" kjempegodt, jeg! Men noen kvelder når man skal se tv er det absolutt ingenting som er kjekt å se... Typisk.

Luna21365380663
Skrevet

Slo dere av 'Sånger från andra våningen'???

Det er en fantastisk film og jeg gråt nesten i går kveld fordi vi ikke har NRK2.

HÆÆ???? Gikk den på TV?? Og så gikk jeg glipp av den?? Kan noen vennligst minne meg på det til neste gang??

ARGH! Så den på kino når den kom, og det er en av de filmene jeg har likt best.. helt fantastisk! *sukk*

Skrevet

HÆÆ???? Gikk den på TV?? Og så gikk jeg glipp av den?? Kan noen vennligst minne meg på det til neste gang??

ARGH! Så den på kino når den kom, og det er en av de filmene jeg har likt best.. helt fantastisk! *sukk*

På flere av tv-guidene som ligger på nettet kan du legge inn søk og e-post-varsling, slik at du blir informert om når "dine favoritter" (filmer, serier og andre programmer) kommer på TV.

Skrevet

Du også? Jeg så den aldri på kino, men på tv (dessverre). Stor film.

Luna21365380663
Skrevet

Du også? Jeg så den aldri på kino, men på tv (dessverre). Stor film.

En av de beste. Mine favorittfilmer:

Denne (Sångar från andre våningen)

The Wall

Million Dollar Hotel

Nytelsens indre sirkel derimot.. jeg trodde jeg ble gal da jeg satt og så den. Så ikke begynnelsen, og ikke slutten, og satt mutters alene hjemme, og trodde det skulle klikke for meg, at jeg hallusinerte og var psykotisk. Men det viste seg at det var noen som var verre enn meg også; de som hadde lagd filmen, selvfølgelig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...