Gå til innhold

Tør dere å gå ut etter å ha sett en skrekkfilm?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

har akkurat sett Sign og jeg må si at jeg skjelver litt enda. litt flaut da jeg synes det var en skikkelig teit slutt, men det var spennende så lenge det varte.

bikkja mi ville ikke ut nå og det er jeg glad for . Ser for meg at det lusker noen grønne menn bak trærne i hagen *skrekk og gru*

Skrevet

Gikk tur i skogen dagen etter jeg så Blair Witch Project, og det var dødsskummelt!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Etter å sett forbannelsen har jeg ikke tørt å vært på loftet. Er mange mnd sider jeg så den filmen!

*GRØSS*

bugge -jenta
Skrevet

Ja jeg går ut. Gjerne kunne tenkt meg nattlige vandringer klokka ett og to mange netter, men det er vel ikke så smart.Det hender jeg tar meg en sen kveldstur, spesielt hvis det regner. Ikke for å være sleivete, dere som kjenner meg vet hva jeg har opplevd, men jeg innbiller meg at oddsen for menn som ligger bak klissvåte busker for å voldta ikke er så stor, og så går jeg ikke i øde landskap der det kan komme sjeldent biler.

Så kommer jeg hjem da, og ligger søvnløs over eksamen jeg skal ha om to måneder. Der har du meg.

Min teori er at jeg har angst for så mye irrasjonelt og tåpelig, at jeg har blitt immun for slikt som andre folk flest er redd for.

Vh bugge

Skrevet

Det skal mye til for å skremme meg så ja. Har jeg noe å gjøre ute så går jeg :)

Skrevet

Gikk tur i skogen dagen etter jeg så Blair Witch Project, og det var dødsskummelt!

Det er vel den eneste filmen som har skremt meg skikkelig. Ville ikke gått ut etter den nei.

Skrevet

Jeg er forferdelig lettskremt, men jeg synes det er skumlere å være alene hjemme enn å gå utendørs når det er mørkt.

Etter å ha sett The Ring på kino, så har jeg sverget på at jeg ikke skal se slike filmer lenger. Det er rett og slett å ønske seg selv for vondt!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Den må være mye skumlere enn Signs iallefall.

Gjest someone out there..
Skrevet

Det er vel den eneste filmen som har skremt meg skikkelig. Ville ikke gått ut etter den nei.

nei!ikke i mørket.holder meg innendørs, så lenge jeg ikke er alene i huset og det er mørkt da...blir så redd, så redd!

Skrevet

Jeg er akuratt lik deg! Første gangen jeg såg Signs, låg jeg våken heeeeel natta. Jeg er en pyse når det kommer til skrekkfilmer.......tror på alt jeg ser!

Skrevet

Denne filmen påstår de jo at er sann! Er det sant???

Såg en dokumentar en gang om denne filmen. De påstod at disse ungdommene som filmer dette spetakkelet, er døde nå, og har aldri blitt funnet. Altså, det vi ser på filmen, skjedde virkelig???

HYYYYYL!!!

Jeg går ALDRI i skogen alene.......... uansett om det er lyst eller mørkt.

hare1365380455
Skrevet

Joda, jeg er ikke så skvetten. Har du sett "Secret window"? Jhonny Depp spiller i den, og den er spennende... Så "Gothica" i går.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Signs" er da ikke så skummel! OK, der er noen scener der man kvepper til, men det er jo ikke akkurat skummelt, bare overraskende. Akkurat samme konsept som "The Village" syns jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Såg en dokumentar en gang om denne filmen. De påstod at disse ungdommene som filmer dette spetakkelet, er døde nå, og har aldri blitt funnet. Altså, det vi ser på filmen, skjedde virkelig???

HYYYYYL!!!

"Denne filmen påstår de jo at er sann! Er det sant???"

Nei, men mange gikk på det der. Var jo et genialt triks for å få folk interessert i filmen, da.

Luna21365380663
Skrevet

Kanskje bikkja kan forsvare deg mot grønne menn?? Eller kanskje den bare vil løpe..?

Jeg trø forsåvidt å gå ut etter en skrekkfilm, spørs kanskje hvilken det er, men det er generelt ikke noe problem..

Verre å tenke på det som faktisk befinner seg der ute; her er folk blitt truet på livet, drept, voldtatt (antar jeg), og løpt etter av en gal mann med rottweiler. Da hjelper ikke den pysete blandingsbikkja mi mye, altså..

Luna21365380663
Skrevet

"Signs" er da ikke så skummel! OK, der er noen scener der man kvepper til, men det er jo ikke akkurat skummelt, bare overraskende. Akkurat samme konsept som "The Village" syns jeg.

UFF! The Village var jo helt horribel! Makan til dårlig film skal du lete lenge etter. Fluenes herre slår den kanskje, men den var nesten verre.. Ble skikkelig skuffa da jeg så the village etter å ha blitt anbefalt den av "respektable folk" innen film.. Lurer på om jeg gikk glipp av noe, men tviler på det..

Luna21365380663
Skrevet

HYYYYYL!!!

Nei, det er bare for å skape blest om filmen, gjøre det til en kultfilm eller noe.. Men det var et bra triks, syns jeg.. lurte på det samme selv..

Gjest ChiengMai
Skrevet

UFF! The Village var jo helt horribel! Makan til dårlig film skal du lete lenge etter. Fluenes herre slår den kanskje, men den var nesten verre.. Ble skikkelig skuffa da jeg så the village etter å ha blitt anbefalt den av "respektable folk" innen film.. Lurer på om jeg gikk glipp av noe, men tviler på det..

"The Village" er en sånn typisk nå-later-vi-som-dette-er-en-skummel-film-film. Meget vellykket i så måte. Men så veldig stor film kan man neppe si det er. Helt grei, egentlig.

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

The Village er ein interessant film med tanke på det politiske "budskapet". Synes det er gøy når man prøver å gi thrillere litt mer mening.

Ellers var Bryce Dallas Howard fantastisk! Om 3 år er hun stor stjerne, helt sikkert.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

The Village er ein interessant film med tanke på det politiske "budskapet". Synes det er gøy når man prøver å gi thrillere litt mer mening.

Ellers var Bryce Dallas Howard fantastisk! Om 3 år er hun stor stjerne, helt sikkert.

Hvilket politisk budskap bortsett fra at "de eldre" bestemte at hele landsbyen skulle leve på en illusjon av skremsel? Syns det var en heller tynn historie i så måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...