Gå til innhold

Tør dere å gå ut etter å ha sett en skrekkfilm?

Anbefalte innlegg

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Hvilket politisk budskap bortsett fra at "de eldre" bestemte at hele landsbyen skulle leve på en illusjon av skremsel? Syns det var en heller tynn historie i så måte.

Du kan jo f.eks prøve å se på det i lys av USA etter 11 september 2001.

Gjest Timari
Skrevet

Kanskje bikkja kan forsvare deg mot grønne menn?? Eller kanskje den bare vil løpe..?

Jeg trø forsåvidt å gå ut etter en skrekkfilm, spørs kanskje hvilken det er, men det er generelt ikke noe problem..

Verre å tenke på det som faktisk befinner seg der ute; her er folk blitt truet på livet, drept, voldtatt (antar jeg), og løpt etter av en gal mann med rottweiler. Da hjelper ikke den pysete blandingsbikkja mi mye, altså..

tror bikkja mi bare hadde løpt og gjemt seg gitt!!

Skrevet

Denne filmen påstår de jo at er sann! Er det sant???

Såg en dokumentar en gang om denne filmen. De påstod at disse ungdommene som filmer dette spetakkelet, er døde nå, og har aldri blitt funnet. Altså, det vi ser på filmen, skjedde virkelig???

HYYYYYL!!!

Jeg går ALDRI i skogen alene.......... uansett om det er lyst eller mørkt.

Sann!?

Kjære vene, ikke nevn det for noen da, at du tror det..

Skrevet

Ja det har jeg ikke noe problemer med. Jeg har også arbeidet som vekter i Securitas, den tiden jeg studerte. Hendte flere ganger at jeg så skrekkfilm før jeg gikk på nattvakt og tuslet rundt med lommelykt i mørke bygg.

Skrevet

Ja det har jeg ikke noe problemer med. Jeg har også arbeidet som vekter i Securitas, den tiden jeg studerte. Hendte flere ganger at jeg så skrekkfilm før jeg gikk på nattvakt og tuslet rundt med lommelykt i mørke bygg.

Bah.

Tøffe, tøffe mannen. ;)

Skrevet

Bah.

Tøffe, tøffe mannen. ;)

Tøff vil jeg nå ikke påstå, tenkte vel aldri på at jeg burde ha vært redd. Koblet aldri dette sammen når jeg gikk vakt.

Skrevet

Tøff vil jeg nå ikke påstå, tenkte vel aldri på at jeg burde ha vært redd. Koblet aldri dette sammen når jeg gikk vakt.

Ok, jeg er bare misunnelig siden jeg har lyst til å være like uredd selv... Får helt noia i lengre tid etter å ha sett filmer som skremmer vannet av meg. :)

Skrevet

Ok, jeg er bare misunnelig siden jeg har lyst til å være like uredd selv... Får helt noia i lengre tid etter å ha sett filmer som skremmer vannet av meg. :)

Skjønner, det er ikke noe moro å være redd, det er ikke noen god følelse.

Som vakt var jeg aldri redd, jeg koste meg med å gå der å tusle i mørket. Men jeg har ikke vært mørkredd siden 12 års alderen heller.

Men jeg var oppe i noen ukoselig situasjoner, som f.eks at jeg sto langt inne i et mørkt bygg og fant ut at alt var rasert av innbruddstyver. Det er ikke noe koselig, fordi jeg ikke visste om de fortsatt var der eller ikke. Heller ikke å mange de var.

Skrevet

Skjønner, det er ikke noe moro å være redd, det er ikke noen god følelse.

Som vakt var jeg aldri redd, jeg koste meg med å gå der å tusle i mørket. Men jeg har ikke vært mørkredd siden 12 års alderen heller.

Men jeg var oppe i noen ukoselig situasjoner, som f.eks at jeg sto langt inne i et mørkt bygg og fant ut at alt var rasert av innbruddstyver. Det er ikke noe koselig, fordi jeg ikke visste om de fortsatt var der eller ikke. Heller ikke å mange de var.

Jeg var også mørkredd som liten, og håpet det skulle gå over når jeg ble større. Det har tvert i mot blitt verre, synes jeg! Er ikke så redd når jeg går utendørs, men er veldig husredd. Meget irriterende. :)

Skrevet

Jeg var også mørkredd som liten, og håpet det skulle gå over når jeg ble større. Det har tvert i mot blitt verre, synes jeg! Er ikke så redd når jeg går utendørs, men er veldig husredd. Meget irriterende. :)

Være mørkredd eller redd for noe i det hele tatt er irriterende og svært ubehagelig. Jeg har ikke fobier mot noe, men kan selvsagt være redd i visse situasjoner.

Å rusle rundt i mørke bygg med bare ei lommelykt gjør meg ikke noe. Men det hendte at jeg sto midt inne i et mørkt bygg og følte sterkt ubehag, uten at jeg vet hvorfor, følte at det var noen der, men det var jo ikke det da. Det gikk raskt over og var lite å bry seg om.

Har gått inn i bygg hvor jeg var usikker på om det hadde vært innbrudd for å se etter. Alle dører låste jeg bak meg og tok rom for rom systematisk, til og med så jeg etter inne i kleskap og under sofaer osv.Men da var jeg så på vakt at hadde det vært noen der, så hadde vedkommende fått ei kølle i hue før han hadde skjønt hva som smalt i skallen hans, hehe

Skrevet

Være mørkredd eller redd for noe i det hele tatt er irriterende og svært ubehagelig. Jeg har ikke fobier mot noe, men kan selvsagt være redd i visse situasjoner.

Å rusle rundt i mørke bygg med bare ei lommelykt gjør meg ikke noe. Men det hendte at jeg sto midt inne i et mørkt bygg og følte sterkt ubehag, uten at jeg vet hvorfor, følte at det var noen der, men det var jo ikke det da. Det gikk raskt over og var lite å bry seg om.

Har gått inn i bygg hvor jeg var usikker på om det hadde vært innbrudd for å se etter. Alle dører låste jeg bak meg og tok rom for rom systematisk, til og med så jeg etter inne i kleskap og under sofaer osv.Men da var jeg så på vakt at hadde det vært noen der, så hadde vedkommende fått ei kølle i hue før han hadde skjønt hva som smalt i skallen hans, hehe

Hehe... Du er jo mann da, dere er litt flinkere til å forsvare dere selv. Hadde jeg blitt truet på noe vis, så hadde jeg nok enten blitt helt stiv, eller løpt hylende vekk. :) Tror neppe det skjer noe her mens jeg er på jobb da, har bare litt aktiv fantasi...

*lurer på om jeg skal se Halloween før jeg drar på jobb i natt* *fnis*

Skrevet

Hehe... Du er jo mann da, dere er litt flinkere til å forsvare dere selv. Hadde jeg blitt truet på noe vis, så hadde jeg nok enten blitt helt stiv, eller løpt hylende vekk. :) Tror neppe det skjer noe her mens jeg er på jobb da, har bare litt aktiv fantasi...

*lurer på om jeg skal se Halloween før jeg drar på jobb i natt* *fnis*

Hehe, men jeg hadde kølla i hånden, ...........politikølla altså:-)

Så det hadde vært raskt å kakket vedkommende i hode.

Men jobber du natten da?

Det jeg husker er at man må venne seg til alle lydene et bygg gir fra seg om natten. Det knirker, knaker og braker. Temperaturendringer gjør at bygget beveger seg litt. Om natten da alt er stille høres disse lydene ekstra godt.

Livlig fantasi er da bare postivt:-)

Skrevet

Hehe, men jeg hadde kølla i hånden, ...........politikølla altså:-)

Så det hadde vært raskt å kakket vedkommende i hode.

Men jobber du natten da?

Det jeg husker er at man må venne seg til alle lydene et bygg gir fra seg om natten. Det knirker, knaker og braker. Temperaturendringer gjør at bygget beveger seg litt. Om natten da alt er stille høres disse lydene ekstra godt.

Livlig fantasi er da bare postivt:-)

Ja, jeg jobber om natten, og er inne i mange forskjellige hus i løpet av en natt. Har verken politi- eller annen kølle å holde meg i, dessverre. ;)

Skrevet

Ja, jeg jobber om natten, og er inne i mange forskjellige hus i løpet av en natt. Har verken politi- eller annen kølle å holde meg i, dessverre. ;)

Jobber i et vaktselskap du da? Er du mye redd?

Skrevet

Jobber i et vaktselskap du da? Er du mye redd?

Jobber ikke i vaktselskap, nei... ;)

Er vel ikke så mye redd, egentlig, bruker bare å si til meg selv at det bare er min fantasi som spiller meg et puss. Og hvis jeg blir ekstra nervøs, så bruker jeg å nynne en tåpelig melodi, da blir det ikke så skummelt lenger. Men å se slike skumle filmer er å utfordre skjebnen, da kan jeg skvette av det minste vindpust, og blir redd for min egen skygge. :)

Skrevet

Jobber ikke i vaktselskap, nei... ;)

Er vel ikke så mye redd, egentlig, bruker bare å si til meg selv at det bare er min fantasi som spiller meg et puss. Og hvis jeg blir ekstra nervøs, så bruker jeg å nynne en tåpelig melodi, da blir det ikke så skummelt lenger. Men å se slike skumle filmer er å utfordre skjebnen, da kan jeg skvette av det minste vindpust, og blir redd for min egen skygge. :)

Ok, skjønner jo at en skrekkfilm kan gi noen griller i hode på en, når man har en slik type jobb.

Kanskje jeg var for dum til å legge sammen skrekkfilmen og arbeidet mitt eller kanskje for ung, eller for ung og dum:-)

Men uansett, det å være redd er en svært ubehagelig situasjon å være i.

Skrevet

Ok, skjønner jo at en skrekkfilm kan gi noen griller i hode på en, når man har en slik type jobb.

Kanskje jeg var for dum til å legge sammen skrekkfilmen og arbeidet mitt eller kanskje for ung, eller for ung og dum:-)

Men uansett, det å være redd er en svært ubehagelig situasjon å være i.

Ja, jeg gir opp jeg nå. Fikk nesten ikke sove etter å ha sett Halloween før jeg la meg fredag kveld, så da er det lite håp. Ble jo ikke redd av å se filmen, men likevel fikk jeg ekle drømmer av det. Grem.

Skrevet

Ja, jeg gir opp jeg nå. Fikk nesten ikke sove etter å ha sett Halloween før jeg la meg fredag kveld, så da er det lite håp. Ble jo ikke redd av å se filmen, men likevel fikk jeg ekle drømmer av det. Grem.

Hehe, da er det nok lite lurt å ikke se slike filmer. Vonde drømmer kan jo oppleves som skikkelige virkelige også.

Skrevet

Hehe, da er det nok lite lurt å ikke se slike filmer. Vonde drømmer kan jo oppleves som skikkelige virkelige også.

Lite lurt å ikke se sånne filmer? Eller skal jeg misforstå deg rett nå? :)

Var ikke akkurat mareritt da, men ubehagelige "syner" som ble akkompagnert av den herrrlige Halloweenmusikken, samtidig som samboeren snorket og slengte armer og bein over meg. *sukk* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...