Gå til innhold

Familie

Anbefalte innlegg

Gjest jaddajadda
Skrevet

Hvor langt ute i familien kan man være i slekt uten at det blir ekkelt å kline?

Gjest Astral
Skrevet

Kommer veldig an på... Ene tremenningen min f.eks kunne det ikke falle meg inn å kline med, fordi han er for nær familie, og jeg har vokst opp med at han ER familie, men familien/slekta mi er så stor at jeg faktisk ikke aner om jeg har klint med andre tremenninger av meg... Etter min mening kommer det an på om du har vokst opp med eller har visst lenge at vedkommende er en slektning, eller om du fant det ut etterpå...

Skrevet

Klart man kan kline med en kjekk fetter!

Nisj! Den kan en ikke! Det hadde vært skikkelig ekkelt. Enda rarere å gifte seg med en, snodig at det er lov forresten.

Skrevet

Nisj! Den kan en ikke! Det hadde vært skikkelig ekkelt. Enda rarere å gifte seg med en, snodig at det er lov forresten.

Kanskje rarere å gifte seg med et søskenbarn enn på kline litt, ja.

Men jeg mener fortsatt at det må gå an. Kommer jo selvsagt an på hvor tett familien er, også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...