Gjest jaddajadda Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Hvor langt ute i familien kan man være i slekt uten at det blir ekkelt å kline? 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Kommer veldig an på... Ene tremenningen min f.eks kunne det ikke falle meg inn å kline med, fordi han er for nær familie, og jeg har vokst opp med at han ER familie, men familien/slekta mi er så stor at jeg faktisk ikke aner om jeg har klint med andre tremenninger av meg... Etter min mening kommer det an på om du har vokst opp med eller har visst lenge at vedkommende er en slektning, eller om du fant det ut etterpå... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Klart man kan kline med en kjekk fetter! 0 Siter
cecily Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Klart man kan kline med en kjekk fetter! Nisj! Den kan en ikke! Det hadde vært skikkelig ekkelt. Enda rarere å gifte seg med en, snodig at det er lov forresten. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Nisj! Den kan en ikke! Det hadde vært skikkelig ekkelt. Enda rarere å gifte seg med en, snodig at det er lov forresten. Kanskje rarere å gifte seg med et søskenbarn enn på kline litt, ja. Men jeg mener fortsatt at det må gå an. Kommer jo selvsagt an på hvor tett familien er, også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.